Prince Charming (*Dougie Fic* FINISHED!!!)

Page 1 of 15 1, 2, 3 ... 8 ... 15  Next

View previous topic View next topic Go down

Prince Charming (*Dougie Fic* FINISHED!!!)

Post  carmzy_sweetness on Sat Jun 07, 2008 9:11 am



Title: Prince Charming
Author: Triesanne (carmzy_sweetness)
Characters: Dougie Poynter and Aribella Kirby
Summary: He's the new Prince Charming. She's not really Cinderella. What will happen once their worlds collide?
Disclaimer: I am not affiliated to the band nor in any way connected to them. The happenings of this fic are poducts of my cuckoo brain and are mere fiction.

*Note: To add realism (or at least I tried), Dougie will not be in a band and McFly will not be in it. Just Dougie, the hawt bassist. XD


Chapter Directory do the new readers won't get lost:






PROLOGUE:

"As a little girl, I believed in wands and fairytales. Then he came and I believed in Prince Charming, too. But he made it hard for me to believe in happily ever afters. So, I decided to give up. Not because I didn't love him, but because little girls grow up, too."


Ever seen Disney movies and decided you wanted a prince like the princesses end up with? I bet you have.

I'm no exception, and to be honest, I have too. When I met a real Prince Charming, my hopes were so high that I'll find my happy ending too.

My name is Aribella Kirby and this is my close to a fairytale story.


Last edited by carmzy_sweetness on Wed Aug 27, 2008 8:56 am; edited 31 times in total

_________________
So am I going to keep falling FOREVER?


carmzy_sweetness
Admin

Number of posts : 1499
Age : 28
Location : Philippines
Registration date : 2008-04-18

View user profile https://twitter.com/#!/akoBooding

Back to top Go down

Re: Prince Charming (*Dougie Fic* FINISHED!!!)

Post  Jessica! on Sat Jun 07, 2008 11:13 am

I'll be tuning into this. (really! Laughing) bounce

Can't wait for the first chapter xDD
avatar
Jessica!

Number of posts : 875
Age : 95
Location : in my room on the 3rd floor.
Registration date : 2008-04-19

View user profile http://www.likeomgitsjessica.multiply.com

Back to top Go down

Re: Prince Charming (*Dougie Fic* FINISHED!!!)

Post  kaisthelimit on Sat Jun 07, 2008 11:35 am

omg omg omg
can't wait bounce
avatar
kaisthelimit

Number of posts : 1884
Age : 25
Location : A pineapple under the sea
Registration date : 2008-05-19

View user profile

Back to top Go down

Re: Prince Charming (*Dougie Fic* FINISHED!!!)

Post  carmzy_sweetness on Sat Jun 07, 2008 11:40 am

OMG!!! You guys just made me smile!!! Thank yoooooooooooooooooooooo!!!

Weeeeeeeee. I'l try to put it up soon enough.

PBJT! Not worthy clap Joy! PBJT!

_________________
So am I going to keep falling FOREVER?


carmzy_sweetness
Admin

Number of posts : 1499
Age : 28
Location : Philippines
Registration date : 2008-04-18

View user profile https://twitter.com/#!/akoBooding

Back to top Go down

Re: Prince Charming (*Dougie Fic* FINISHED!!!)

Post  kaisthelimit on Sat Jun 07, 2008 11:45 am

carmzy_sweetness wrote:OMG!!! You guys just made me smile!!! Thank yoooooooooooooooooooooo!!!

Weeeeeeeee. I'l try to put it up soon enough.

PBJT! Not worthy clap Joy! PBJT!

wooooh!
yay!
clap clap clap
avatar
kaisthelimit

Number of posts : 1884
Age : 25
Location : A pineapple under the sea
Registration date : 2008-05-19

View user profile

Back to top Go down

Re: Prince Charming (*Dougie Fic* FINISHED!!!)

Post  carmzy_sweetness on Sat Jun 07, 2008 11:47 am

lols. Thanks2. PBJT!

_________________
So am I going to keep falling FOREVER?


carmzy_sweetness
Admin

Number of posts : 1499
Age : 28
Location : Philippines
Registration date : 2008-04-18

View user profile https://twitter.com/#!/akoBooding

Back to top Go down

Re: Prince Charming (*Dougie Fic* FINISHED!!!)

Post  kaisthelimit on Sat Jun 07, 2008 12:01 pm

carmzy_sweetness wrote:lols. Thanks2. PBJT!

no thank you Cool
avatar
kaisthelimit

Number of posts : 1884
Age : 25
Location : A pineapple under the sea
Registration date : 2008-05-19

View user profile

Back to top Go down

Re: Prince Charming (*Dougie Fic* FINISHED!!!)

Post  mcflyJBdarch on Sat Jun 07, 2008 12:57 pm

weeeee!!! seems interesting!! cant wait for the 1st chap!!!! whoooohooo!!! PBJT! Hahaha Rock On! Not worthy
avatar
mcflyJBdarch

Number of posts : 673
Age : 24
Registration date : 2008-04-27

View user profile

Back to top Go down

Re: Prince Charming (*Dougie Fic* FINISHED!!!)

Post  carmzy_sweetness on Sat Jun 07, 2008 1:23 pm

Jessica, Kai and Cyra:

I was planning to post it in the evening but I'll do it in a while. I'll just finish polishing and proof reading and I'll get right to posting it.

Thanks you three. PBJT!

_________________
So am I going to keep falling FOREVER?


carmzy_sweetness
Admin

Number of posts : 1499
Age : 28
Location : Philippines
Registration date : 2008-04-18

View user profile https://twitter.com/#!/akoBooding

Back to top Go down

Re: Prince Charming (*Dougie Fic* FINISHED!!!)

Post  kaisthelimit on Sat Jun 07, 2008 1:25 pm

yay!
Not worthy Not worthy Not worthy
avatar
kaisthelimit

Number of posts : 1884
Age : 25
Location : A pineapple under the sea
Registration date : 2008-05-19

View user profile

Back to top Go down

Re: Prince Charming (*Dougie Fic* FINISHED!!!)

Post  Jessica! on Sat Jun 07, 2008 1:27 pm

Okay, okay. clap

*waits patiently* What a Face
avatar
Jessica!

Number of posts : 875
Age : 95
Location : in my room on the 3rd floor.
Registration date : 2008-04-19

View user profile http://www.likeomgitsjessica.multiply.com

Back to top Go down

Re: Prince Charming (*Dougie Fic* FINISHED!!!)

Post  mcflyJBdarch on Sat Jun 07, 2008 1:43 pm

yipee! i'l wait for it then. Smile
avatar
mcflyJBdarch

Number of posts : 673
Age : 24
Registration date : 2008-04-27

View user profile

Back to top Go down

Re: Prince Charming (*Dougie Fic* FINISHED!!!)

Post  kaisthelimit on Sat Jun 07, 2008 1:46 pm

waahh
i need to get out the computer now Sad
avatar
kaisthelimit

Number of posts : 1884
Age : 25
Location : A pineapple under the sea
Registration date : 2008-05-19

View user profile

Back to top Go down

Re: Prince Charming (*Dougie Fic* FINISHED!!!)

Post  carmzy_sweetness on Sat Jun 07, 2008 2:32 pm

The first chappy for my lovies! Hope you like it!!!



CHAPTER 1

"Aribella." My mum's voice cut through my dream. "Honey, it's six thirty. The new school is waiting."
I lay still for a while before finally opening my eyes.
"Hurry up. Breakfast will be ready in five minutes." Mum exited my room leaving me to wonder about the new school I was going to.
"Cr*ap!" I muttered and got up.

Twenty minutes after waking up , I emerged in the kitchen dressed in the hideous school uniform.
It was a white 3/4 sleeved blouse and a plaid blue skirt that fell a little above my knees. It had an ugly tie to go with it.

I grabbed a piece of toast and headed out to the car where my brother sat honking furiously.
The school was only a few blocks away but I seriously don't want to walk since I don't know anybody.

----

My brother pulled up just beside the entrance gate. I gave the school a glance and defiantly crossed my arms over my chest.
I seriously am not in the mood for the whole 'I'm new here' thing.

"Get your arse out!" My brother complained.
I shot him a death glare and stuck out my tounge.
"One tip little sis, stay clear of the mean girls." My brother called after me as I got out of his car.

Bredford High School. My new school.
I surveyed its grounds from where I stood. With a sigh, I walked up the path to the door.
"Hello new school." I muttered sarcastically.

----

After collecting my time table from the Principal's office, I made my way to homeroom where I had the annoying task of introducing myself to a room full of people who didn't care.

"Hi. My name is Aribella and I'm new here." I observed the students in the room. "Yeah, so. Basically, I love to write and do physical stuff."

After a brief silence, I awkwardly made my way back to my chair.
Talk about welcoming.

For every other class, I got to do the ame thing over and over again. Luckily at maths, the Lunch bell rang just before I got up front.
I grabbed my books and walked to my locker. I stuffed them in and leaned on the door.
Students were all crowding to one direction which meant that the cafeteria was that way.

I turned toward the other direction and aimlessly passed through hallways. Finally, I spotted a cassroom that was open. The door was slightly ajar. I pushed it open further and looked inside. Nobody was in.
Perfect!

I fished for my ipod in my bag and propped up my feet on the desk in front of me. I leaned back in my chair and closed my eyes as my head bopped along to the steady beat of music.

----

THUD!

I dropped my feet to the floor and looked at the door to whoever closed it.
A boy roughly my age with sandy, blonde hair stood awkwardly facing me. He had a nice built physique. His hair was stylishly tousled and his fringe falling over his eyes.
He looked cool...attractive even.

"I see you have discovered my hide out." He said as he sat down on the chair beside me.
"I didn't know this was a private room. I'll leave." I gathered my things.
"No. Please. Just stay." I did as I was told and looked at the boy beside me.
"Dougie." He stuck out his hand.
"Aribella" I shook it.
"Aribella. Hmmm. What are you doing here?" He shifted in his seat and looked at me curiously.
"I'm new here and I guess a bit allergic to your school."
"Ahhh. A newbie. You'll get used to it. Welcome by the way." He said coolly.

To be continued...




So tell me what you think!


Last edited by carmzy_sweetness on Sat Jun 07, 2008 2:45 pm; edited 3 times in total

_________________
So am I going to keep falling FOREVER?


carmzy_sweetness
Admin

Number of posts : 1499
Age : 28
Location : Philippines
Registration date : 2008-04-18

View user profile https://twitter.com/#!/akoBooding

Back to top Go down

Re: Prince Charming (*Dougie Fic* FINISHED!!!)

Post  carmzy_sweetness on Sat Jun 07, 2008 2:33 pm

KAI wrote:
waahh
i need to get out the computer now Sad
Awww! I'm really sorry I took long!!!

_________________
So am I going to keep falling FOREVER?


carmzy_sweetness
Admin

Number of posts : 1499
Age : 28
Location : Philippines
Registration date : 2008-04-18

View user profile https://twitter.com/#!/akoBooding

Back to top Go down

Re: Prince Charming (*Dougie Fic* FINISHED!!!)

Post  mcflyJBdarch on Sat Jun 07, 2008 2:39 pm

nice chap!!!!!! weeeeeeeee!!!! nice hiddeout. Razz

cant wait for the next chap!!!! UPDATE SOON!!!
avatar
mcflyJBdarch

Number of posts : 673
Age : 24
Registration date : 2008-04-27

View user profile

Back to top Go down

Re: Prince Charming (*Dougie Fic* FINISHED!!!)

Post  meah XD on Sat Jun 07, 2008 2:41 pm

woow.

I want an update right away!! cheers lol! Approve!

It's so greeaaaat. XD

Makes me so excited. UPDATE!! UPDATE!! PBJT! Rock On! Joy! Hahaha
avatar
meah XD

Number of posts : 425
Age : 23
Location : in front of the computer...staring at you
Registration date : 2008-05-16

View user profile http://sneakymeiat34.multiply.com and http://www.facebook.com/pr

Back to top Go down

Re: Prince Charming (*Dougie Fic* FINISHED!!!)

Post  carmzy_sweetness on Sat Jun 07, 2008 2:43 pm

mcflyJBdarch wrote:nice chap!!!!!! weeeeeeeee!!!! nice hiddeout. Razz

cant wait for the next chap!!!! UPDATE SOON!!!

That was quick. lol!

Yay! You liked it!!! Will post soon. Thanks Cee!!! (I decided I'll call you that. Very Happy) Guitar

meah <3 wrote:woow.

I want an update right away!! cheers lol! Approve!

It's so greeaaaat. XD

Makes me so excited. UPDATE!! UPDATE!! PBJT! Rock On! Joy! Hahaha

Yay!!! I'm happy you like it!!! I'll post soon! I promise!!! Not worthy PBJT!

_________________
So am I going to keep falling FOREVER?


carmzy_sweetness
Admin

Number of posts : 1499
Age : 28
Location : Philippines
Registration date : 2008-04-18

View user profile https://twitter.com/#!/akoBooding

Back to top Go down

Re: Prince Charming (*Dougie Fic* FINISHED!!!)

Post  meah XD on Sat Jun 07, 2008 2:45 pm

Yay!!! I'm happy you like it!!! I'll post soon! I promise!!!

YAAAAY!! cheers cheers

I can't wait for it. bounce Joy! lol!
avatar
meah XD

Number of posts : 425
Age : 23
Location : in front of the computer...staring at you
Registration date : 2008-05-16

View user profile http://sneakymeiat34.multiply.com and http://www.facebook.com/pr

Back to top Go down

Re: Prince Charming (*Dougie Fic* FINISHED!!!)

Post  Jessica! on Sat Jun 07, 2008 2:48 pm

Yayy; how exciting.
Moremoremore. xD
bounce
avatar
Jessica!

Number of posts : 875
Age : 95
Location : in my room on the 3rd floor.
Registration date : 2008-04-19

View user profile http://www.likeomgitsjessica.multiply.com

Back to top Go down

Re: Prince Charming (*Dougie Fic* FINISHED!!!)

Post  mcflyJBdarch on Sat Jun 07, 2008 2:52 pm

yay!! a lot of people like it.. Razz haha!! "ceee" thats funny. XD hahah!! lol!

upppddaaateeee!!! cant wait cant wait cant wait!!!! PBJT! PBJT! PBJT!
avatar
mcflyJBdarch

Number of posts : 673
Age : 24
Registration date : 2008-04-27

View user profile

Back to top Go down

Re: Prince Charming (*Dougie Fic* FINISHED!!!)

Post  carmzy_sweetness on Sat Jun 07, 2008 3:00 pm

^Yay!!! Thank yoooo thank yooooo thank yoooooooo to all of you.

Gosh! Yer getting me excited!!! I'll be doing this fast forward nanaman!!! PBJT!

I'll post soon. I promise!!! Not worthy PBJT! Joy! Not worthy clap Wheeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!

_________________
So am I going to keep falling FOREVER?


carmzy_sweetness
Admin

Number of posts : 1499
Age : 28
Location : Philippines
Registration date : 2008-04-18

View user profile https://twitter.com/#!/akoBooding

Back to top Go down

Re: Prince Charming (*Dougie Fic* FINISHED!!!)

Post  Jessica! on Sat Jun 07, 2008 3:02 pm

Hahah. Take your time, master. Not worthy Not worthy

clap clap

lol!
avatar
Jessica!

Number of posts : 875
Age : 95
Location : in my room on the 3rd floor.
Registration date : 2008-04-19

View user profile http://www.likeomgitsjessica.multiply.com

Back to top Go down

Re: Prince Charming (*Dougie Fic* FINISHED!!!)

Post  carmzy_sweetness on Sat Jun 07, 2008 3:05 pm

Wow naman. Master??? lols! I'm not worthy!!!

For all you know....it's you who read and comment who make me like this!!! Hahaha And I love it!!!

_________________
So am I going to keep falling FOREVER?


carmzy_sweetness
Admin

Number of posts : 1499
Age : 28
Location : Philippines
Registration date : 2008-04-18

View user profile https://twitter.com/#!/akoBooding

Back to top Go down

Re: Prince Charming (*Dougie Fic* FINISHED!!!)

Post  mcflyJBdarch on Sat Jun 07, 2008 3:28 pm

alrighty then.. Smile haha!! fast forward.. Razz lol! lol! PBJT! PBJT! Rock On! Rock On!
avatar
mcflyJBdarch

Number of posts : 673
Age : 24
Registration date : 2008-04-27

View user profile

Back to top Go down

Re: Prince Charming (*Dougie Fic* FINISHED!!!)

Post  Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

Page 1 of 15 1, 2, 3 ... 8 ... 15  Next

View previous topic View next topic Back to top

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum