Harry POSSIBLY Single???

Page 2 of 2 Previous  1, 2

View previous topic View next topic Go down

Re: Harry POSSIBLY Single???

Post  maia 8D on Fri Nov 28, 2008 9:55 pm

McFly(nick) wrote:


wow... hahaha

in short..

HARRY ROCKS!!!! the DRUMMER legend! Rock On! Rock On! Rock On! Rock On! Rock On! Rock On! Rock On! Rock On! laugh together

AMEN TO THAT~ Joy! PBJT! Not worthy
avatar
maia 8D

Number of posts : 1122
Age : 22
Location : on my intergalactical frisbee :D
Registration date : 2008-05-14

View user profile

Back to top Go down

Re: Harry POSSIBLY Single???

Post  McFly(nick) on Sat Nov 29, 2008 7:18 am

maia <3 wrote:
McFly(nick) wrote:


wow... hahaha

in short..

HARRY ROCKS!!!! the DRUMMER legend! Rock On! Rock On! Rock On! Rock On! Rock On! Rock On! Rock On! Rock On! laugh together

AMEN TO THAT~ Joy! PBJT! Not worthy


May Harry's drumming legend continue til the end of eternity! hahahaha


AMEN! laugh together laugh together laugh together laugh together
avatar
McFly(nick)

Number of posts : 824
Age : 24
Location : in the fletcher mansion hahaha XD
Registration date : 2008-11-27

View user profile

Back to top Go down

Re: Harry POSSIBLY Single???

Post  jaschier on Sat Nov 29, 2008 2:24 pm

OMG!!! i believe in Harry......... amen
avatar
jaschier

Number of posts : 1573
Age : 25
Location : Small Town of Forks
Registration date : 2008-10-28

View user profile

Back to top Go down

Re: Harry POSSIBLY Single???

Post  nicoleaika on Mon Dec 01, 2008 3:39 pm

^Wow, everyone loves Harry... Hehe... Itaas mo ang bandera ng drummer Harry! Pag nagconcert kayo dito sa Philippines sana ikaw nasa Harapan... hehehehe..
avatar
nicoleaika

Number of posts : 2361
Age : 22
Location : Manila, NCR, Luzon, Philippines, Asia, Earth, Milky Way
Registration date : 2008-05-08

View user profile http://castelfranca.tumblr.com

Back to top Go down

Re: Harry POSSIBLY Single???

Post  Kerstien on Mon Dec 01, 2008 3:52 pm

^ Harry is the fittest drummer I've ever seen! lub
laugh together
but I think they're still together 'cause I saw an interview and they're all dating.
avatar
Kerstien

Number of posts : 682
Age : 23
Location : wonderland
Registration date : 2008-04-26

View user profile http://www.myspace.com/xxanothersadsongxx

Back to top Go down

Re: Harry POSSIBLY Single???

Post  jaschier on Tue Dec 02, 2008 5:26 pm

Harry &amp; Izzy [avatar by me]


hmm, its like i want to have some kisses to, uhhummm, yumm, (ang lagkit ng mga lips nila Hahaha )
avatar
jaschier

Number of posts : 1573
Age : 25
Location : Small Town of Forks
Registration date : 2008-10-28

View user profile

Back to top Go down

Re: Harry POSSIBLY Single???

Post  McFly(nick) on Wed Dec 03, 2008 5:16 pm

jaschier wrote:
Harry & Izzy [avatar by me]


hmm, its like i want to have some kisses to, uhhummm, yumm, (ang lagkit ng mga lips nila Hahaha )

nice pic! hahaha

wazzup..
avatar
McFly(nick)

Number of posts : 824
Age : 24
Location : in the fletcher mansion hahaha XD
Registration date : 2008-11-27

View user profile

Back to top Go down

Re: Harry POSSIBLY Single???

Post  nicoleaika on Thu Dec 04, 2008 5:57 pm

^It's a proof they're still together... sweet... who won on their tonsil hockey? (jeez... one of the stand out lines from JML)
avatar
nicoleaika

Number of posts : 2361
Age : 22
Location : Manila, NCR, Luzon, Philippines, Asia, Earth, Milky Way
Registration date : 2008-05-08

View user profile http://castelfranca.tumblr.com

Back to top Go down

Re: Harry POSSIBLY Single???

Post  jaschier on Thu Dec 04, 2008 6:02 pm

they play hockey? Razz
avatar
jaschier

Number of posts : 1573
Age : 25
Location : Small Town of Forks
Registration date : 2008-10-28

View user profile

Back to top Go down

Re: Harry POSSIBLY Single???

Post  nicoleaika on Thu Dec 04, 2008 6:10 pm

^do you think, who won? I think Harry, lol..
avatar
nicoleaika

Number of posts : 2361
Age : 22
Location : Manila, NCR, Luzon, Philippines, Asia, Earth, Milky Way
Registration date : 2008-05-08

View user profile http://castelfranca.tumblr.com

Back to top Go down

Re: Harry POSSIBLY Single???

Post  jaschier on Fri Dec 05, 2008 11:13 am

McFly_jaschier





yeah i think, harry always win in any game that i watch in internet...
avatar
jaschier

Number of posts : 1573
Age : 25
Location : Small Town of Forks
Registration date : 2008-10-28

View user profile

Back to top Go down

Re: Harry POSSIBLY Single???

Post  nicoleaika on Sat Dec 06, 2008 5:11 pm

^Yeah... harry's a winner!
avatar
nicoleaika

Number of posts : 2361
Age : 22
Location : Manila, NCR, Luzon, Philippines, Asia, Earth, Milky Way
Registration date : 2008-05-08

View user profile http://castelfranca.tumblr.com

Back to top Go down

Re: Harry POSSIBLY Single???

Post  flyhighstargirl on Sat Mar 28, 2009 8:46 am

aawww.. i like izzy for haRRY. i had a video of her when she was with wild Smile
avatar
flyhighstargirl

Number of posts : 159
Location : Cebu, Philippines
Registration date : 2008-07-07

View user profile

Back to top Go down

Re: Harry POSSIBLY Single???

Post  sidecar23 on Sun Apr 12, 2009 9:36 pm

so harry and izzie are deffo still a go???
im kinda confused here!
Razz
avatar
sidecar23

Number of posts : 695
Age : 23
Location : in the hall of...DESTINY:)))
Registration date : 2008-11-26

View user profile

Back to top Go down

Re: Harry POSSIBLY Single???

Post  JanelleIM on Thu Apr 16, 2009 9:28 am

I think they're still together Smile
I recently found some photos of them when they were in Australia, but I forgot where I found themmm. Sorry!
Let you guys know when I find them again. Smile
avatar
JanelleIM

Number of posts : 22
Age : 24
Location : England atm.
Registration date : 2009-04-14

View user profile http://aletterfromjanelle.blogspot.com

Back to top Go down

Re: Harry POSSIBLY Single???

Post  Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

Page 2 of 2 Previous  1, 2

View previous topic View next topic Back to top

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum