The Click Five! :)

Page 3 of 5 Previous  1, 2, 3, 4, 5  Next

View previous topic View next topic Go down

Re: The Click Five! :)

Post  carmela :> on Sat May 17, 2008 1:15 pm

^haiii.... :">

that would be......AWESOME!!! affraid :">
avatar
carmela :>

Number of posts : 590
Age : 27
Location : somewhere over the rainbow..
Registration date : 2008-05-14

View user profile

Back to top Go down

Re: The Click Five! :)

Post  maia 8D on Sat May 17, 2008 3:21 pm

im playing clips of their imaginary concert in my mind. it's awesome. AND LOOK! IM FRONT ROW! NO, BACKSTAGE! AND THEY KNOW MY NAME! MUHAHAHAHA...

meh.. a girl can dream, right?
avatar
maia 8D

Number of posts : 1122
Age : 22
Location : on my intergalactical frisbee :D
Registration date : 2008-05-14

View user profile

Back to top Go down

Re: The Click Five! :)

Post  meah XD on Sat May 17, 2008 3:39 pm

maia <3 wrote:im playing clips of their imaginary concert in my mind. it's awesome. AND LOOK! IM FRONT ROW! NO, BACKSTAGE! AND THEY KNOW MY NAME! MUHAHAHAHA...

meh.. a girl can dream, right?

While they're performing, I'll be onstage with them! cheers then after that, I'll eat dinner with them. lol!

No. A girl can't dream but a mcfly fan can. XD ang labo. lol!
avatar
meah XD

Number of posts : 425
Age : 22
Location : in front of the computer...staring at you
Registration date : 2008-05-16

View user profile http://sneakymeiat34.multiply.com and http://www.facebook.com/pr

Back to top Go down

Re: The Click Five! :)

Post  cathrel on Sat May 17, 2008 6:40 pm

Jessica Smile wrote:Aww thanks Carmela! x]

At least I'm not the only who's not going.. silent *runs to Cathrel* Sad

we'll cry together Jess! Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad
avatar
cathrel

Number of posts : 565
Age : 24
Location : Transylvania
Registration date : 2008-05-15

View user profile

Back to top Go down

Re: The Click Five! :)

Post  cathrel on Sat May 17, 2008 6:45 pm

carmela :> wrote:WOW!! THEY HAD A CONCERT IN JAPAN?!! TOGETHER?!!! :O affraid Shocked Shocked Shocked Neutral

yes. they should have a concert like that here. that would be the concert of the century!! :>
wow. i can only imagine what that'll be like. :"> :">
and, of course, when that happens..we HAVE to be in the first row! i will NOT settle for less. Neutral =))

hmmm..maybe..when mcfly can tour again (when they've settled things with their label)..they'd want to tour in asia. because every foreign artist who goes to asia makes it big there. it such a big promotional thing. and when mcfly have realized that they have got to go to asia..they will ask tc5 to bring them. because they'll know how HUGE they are here. and they've toured with them before. and they like each other. =)) i mean, they get along. so tc5 can bing mcfly here, like what mcfly did for tc5 in the UK except vice-versa. :>

hmmm..let's just hope they realize that. =)))))) Neutral

GENIUS!!!!

not just first row man.. i wanna be in the same hotel, same room, with them! if ever same bed... Very Happy i wanna hug 'em all!!!!

ahh, i CAN imagine if they tour wid click five! ahhh... both the love of my life [kyle and dougie] on the same stage at the same time! what more could a girl ask for? well of course, get married to them.. tehihihi... *gets all tingly*
avatar
cathrel

Number of posts : 565
Age : 24
Location : Transylvania
Registration date : 2008-05-15

View user profile

Back to top Go down

Re: The Click Five! :)

Post  Jessica! on Sat May 17, 2008 6:50 pm

cathrel wrote:
Jessica Smile wrote:Aww thanks Carmela! x]

At least I'm not the only who's not going.. silent *runs to Cathrel* Sad

we'll cry together Jess! Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad

Sad Sad Sad

But let's not worry too much! At least they're sharing the pictures/videos they're going to take. Smile
Maia promised to kidnap them for us, too. RIGHT, MAIA?
Razz
avatar
Jessica!

Number of posts : 875
Age : 95
Location : in my room on the 3rd floor.
Registration date : 2008-04-19

View user profile http://www.likeomgitsjessica.multiply.com

Back to top Go down

Re: The Click Five! :)

Post  meah XD on Sat May 17, 2008 8:52 pm

Yeah. they're so kind to us to share their photos. I'm so touched *sob* lol!

Maia, if you kidnap them, I'm gonna be your #1 fan and best friend forever! lol!
avatar
meah XD

Number of posts : 425
Age : 22
Location : in front of the computer...staring at you
Registration date : 2008-05-16

View user profile http://sneakymeiat34.multiply.com and http://www.facebook.com/pr

Back to top Go down

Re: The Click Five! :)

Post  maia 8D on Sun May 18, 2008 2:56 am

meah XD wrote:
While they're performing, I'll be onstage with them! cheers then after that, I'll eat dinner with them. lol!

No. A girl can't dream but a mcfly fan can. XD ang labo. lol!

meh... you've won this battle. Neutral

wow man, labo. pa-cheeseburger naman, oh. CHEESE BURGER. CHEESE BURGER.

cathrel wrote:
not just first row man.. i wanna be in the same hotel, same room, with them! if ever same bed... i wanna hug 'em all!!!!

AMEN TO THAT! i'll be with you! XDD

Jessica! wrote:
Maia promised to kidnap them for us, too. RIGHT, MAIA?

OH RIGHT! yeah i'm working on my plan right now. its almost complete. i just need to polish some stuff. and i need a parachute and some snorkles. AND OH... a pig.

meah XD wrote:
Maia, if you kidnap them, I'm gonna be your #1 fan and best friend forever!

BEST FRIEND FOREVER?!?! WHAT DO YOU CALL US NOW???
XDD wakekekekeke.
avatar
maia 8D

Number of posts : 1122
Age : 22
Location : on my intergalactical frisbee :D
Registration date : 2008-05-14

View user profile

Back to top Go down

Re: The Click Five! :)

Post  Jessica! on Sun May 18, 2008 9:44 am

OH RIGHT! yeah i'm working on my plan right now. its almost complete. i just need to polish some stuff. and i need a parachute and some snorkles. AND OH... a pig.

lol!

BEST FRIEND FOREVER?!?! WHAT DO YOU CALL US NOW???
XDD wakekekekeke.

Looks like the "Wakekeke" from the Tagalog thread stuck to you. Razz Razz
avatar
Jessica!

Number of posts : 875
Age : 95
Location : in my room on the 3rd floor.
Registration date : 2008-04-19

View user profile http://www.likeomgitsjessica.multiply.com

Back to top Go down

Re: The Click Five! :)

Post  carmela :> on Sun May 18, 2008 10:44 am

GENIUS!!!!

not just first row man.. i wanna be in the same hotel, same room, with them! if ever same bed... i wanna hug 'em all!!!!

ahh, i CAN imagine if they tour wid click five! ahhh... both the love of my life [kyle and dougie] on the same stage at the same time! what more could a girl ask for? well of course, get married to them.. tehihihi... *gets all tingly*
thank you. thank you. Very Happy lol!

YES!! that would be SOOO COOL!! and as maia would say, amen to that! =)) lol!

But let's not worry too much! At least they're sharing the pictures/videos they're going to take.
Maia promised to kidnap them for us, too. RIGHT, MAIA?
im flattered. :"> lol!
YAH MAIA!! you promised! Razz

OH RIGHT! yeah i'm working on my plan right now. its almost complete. i just need to polish some stuff. and i need a parachute and some snorkles. AND OH... a pig.
you need a pig?! here. pig

wow man, labo. pa-cheeseburger naman, oh. CHEESE BURGER. CHEESE BURGER.
BURGER! BURGER! BURGER! BURGER!! lol! lol! lol!
avatar
carmela :>

Number of posts : 590
Age : 27
Location : somewhere over the rainbow..
Registration date : 2008-05-14

View user profile

Back to top Go down

Re: The Click Five! :)

Post  maia 8D on Sun May 18, 2008 6:51 pm

Jessica! wrote:
Looks like the "Wakekeke" from the Tagalog thread stuck to you. Razz Razz

i know! i find it so funny eh... i'm starting to say it not only on these forums, too. lol!

carmela :> wrote:
YAH MAIA!! you promised!

NO WORRIES!!! (captivated by the waaaaay~)

carmela :> wrote:
BURGER! BURGER! BURGER! BURGER!! lol! lol! lol!

CHEESE BURGER! CHEESE BURGER! (with matching choreo) Rock On! Approve! afro
avatar
maia 8D

Number of posts : 1122
Age : 22
Location : on my intergalactical frisbee :D
Registration date : 2008-05-14

View user profile

Back to top Go down

Re: The Click Five! :)

Post  meah XD on Sun May 18, 2008 11:04 pm

CHEESE BURGER! CHEESE BURGER! (with matching choreo)

ahhh! Goood times maia...gooood times. XDD lol!
avatar
meah XD

Number of posts : 425
Age : 22
Location : in front of the computer...staring at you
Registration date : 2008-05-16

View user profile http://sneakymeiat34.multiply.com and http://www.facebook.com/pr

Back to top Go down

Re: The Click Five! :)

Post  carmela :> on Mon May 19, 2008 12:20 am

^ that commercial is such a hit! i loove it. =)) clap Approve! clap
i also like their new commercial. that's HILARIOUS!! Hahaha have you guys seen it? :>
avatar
carmela :>

Number of posts : 590
Age : 27
Location : somewhere over the rainbow..
Registration date : 2008-05-14

View user profile

Back to top Go down

Re: The Click Five! :)

Post  maia 8D on Mon May 19, 2008 5:27 pm

^ OH YEAH! the tissue!

meah XD wrote:
CHEESE BURGER! CHEESE BURGER! (with matching choreo)

ahhh! Goood times maia...gooood times. XDD lol!

oh yeah. "ui! singkit (sp?)! pa cheesebuger naman, oh." XDD

wow. way off topic here. Razz let's see... ah!

IT'S THE HAPPY BIRTHDAY PARTY TOMORROW! WOOT! Joy!Joy!
Joy!
Joy!
Joy!
avatar
maia 8D

Number of posts : 1122
Age : 22
Location : on my intergalactical frisbee :D
Registration date : 2008-05-14

View user profile

Back to top Go down

Re: The Click Five! :)

Post  carmela :> on Mon May 19, 2008 6:45 pm

^yah, i know. waaay off-topic. but the tissue thing was funny. the people who make the mcdo commercials are really good! :> "uy! a bangs! pa-cheeseburger ka naman oh!" =)) Hahaha
mali pa yung grammar. " A bangS" =))

kaayy. back to tc5. im excited for the happybirthday party na!! i wanna see the video joey made!! :">
hmm..i wonder if they'll play tc5 songs in the party! that would be really cool :> Guitar Music Guitar Music

IM EXCITED NA!! Joy! Joy! Joy!
but i do not wanna see THEM. Neutral :evil:
avatar
carmela :>

Number of posts : 590
Age : 27
Location : somewhere over the rainbow..
Registration date : 2008-05-14

View user profile

Back to top Go down

Re: The Click Five! :)

Post  maia 8D on Mon May 19, 2008 11:31 pm

OH YEAH! Guitar Guitar Rock On! Rock On! Joy! Hahaha

they will have a video of kyle and joey saying their messages and thanks to who found time to make cards for them and to all who attended, and that they're looking forward to seeing those cards and meeting the LUCKY winners Very Happy oh yeah.

hmmm. can't wait to see *insert ridiculous nicknames here* Very Happy
avatar
maia 8D

Number of posts : 1122
Age : 22
Location : on my intergalactical frisbee :D
Registration date : 2008-05-14

View user profile

Back to top Go down

Re: The Click Five! :)

Post  carmela :> on Tue May 20, 2008 2:00 am

^im not sure if kyle's there.. alam ko joey lang. but i havent seen the video rin soo...

:"> :">

yah. Twisted Evil Twisted Evil
avatar
carmela :>

Number of posts : 590
Age : 27
Location : somewhere over the rainbow..
Registration date : 2008-05-14

View user profile

Back to top Go down

Re: The Click Five! :)

Post  bear eyes on Tue May 20, 2008 11:35 am

woohoo! this thread has so many posts na! pero off-topic posts lang nga Neutral lol!

i just want to hit myself since i missed so much on these boards. *starts hitting herself*

ok..back to the click five topic...happy birthday party today!!! yeah!! Joy!

^carmela, i think it's just joey. Neutral but i wouldn't know since i haven't seen it either. and i regret that. O___o. *starts hitting self again*
avatar
bear eyes

Number of posts : 150
Location : walking down memory lane...
Registration date : 2008-04-19

View user profile

Back to top Go down

Re: The Click Five! :)

Post  enchantée on Wed May 21, 2008 2:21 pm

I miss Eric. :'(
avatar
enchantée

Number of posts : 82
Location : Where castles are made of sand, California
Registration date : 2008-04-24

View user profile http://community.livejournal.com/douzie_fics

Back to top Go down

Re: The Click Five! :)

Post  carmela :> on Wed May 21, 2008 2:28 pm

^ grr. i didnt really enjoy yesterday. Neutral especially cos we didnt win. Sad rawr. Neutral
but..congrats cathrel! clap clap hmmm..hope you say hi to them for us. Sad

yah..sorry bea. Smile)
stop hitting yourself dude. that's so not cool. =))

they should've shown the video of kyle and joey. when they were talking together. tss. Neutral
that's not even on facebook again. Sad

but they only showed kyle's. Neutral and they didnt show joey's Neutral but i saw it on facebook naman. Neutral tss.
but kyle's was cute..holding a camera and facing the mirror. =)) he could've just gotten someone to help him. =))

tss. sana naman they stop annoying us na. they're just kids you know. Neutral they're younger pa than us. Neutral
they like harrasing people online cos people dont know how they look like and in real life they're ugly. =))
ok..imma stop now. im getting to evil. :evil: :evil:

eric..you're a fan of tc5 too? or just when eric was in it?
avatar
carmela :>

Number of posts : 590
Age : 27
Location : somewhere over the rainbow..
Registration date : 2008-05-14

View user profile

Back to top Go down

Re: The Click Five! :)

Post  cathrel on Wed May 21, 2008 3:02 pm

LOL. thanks Carmela! You were there too?? ahaha....
avatar
cathrel

Number of posts : 565
Age : 24
Location : Transylvania
Registration date : 2008-05-15

View user profile

Back to top Go down

Re: The Click Five! :)

Post  carmela :> on Wed May 21, 2008 3:28 pm

^sure sure. Smile yes, i was there. why weren't you?

hhmmmm...soo are you watching the concert now? :>

cathrel, do you have ym? Very Happy
avatar
carmela :>

Number of posts : 590
Age : 27
Location : somewhere over the rainbow..
Registration date : 2008-05-14

View user profile

Back to top Go down

Re: The Click Five! :)

Post  cathrel on Wed May 21, 2008 4:30 pm

cool!

i wasn't there coz well.. we're from capiz men.. too far...

LOL. maybe. maybe not. Sad

yup! cathrel_zac Very Happy Very Happy
avatar
cathrel

Number of posts : 565
Age : 24
Location : Transylvania
Registration date : 2008-05-15

View user profile

Back to top Go down

Re: The Click Five! :)

Post  maia 8D on Wed May 21, 2008 8:55 pm

bear eyes wrote: i just want to hit myself since i missed so much on these boards. *starts hitting herself*

OH! i'll help you with that! lol!

fictionette wrote: I miss Eric. :'(

i get all nostalgic when i hear his voice...

yup. CONGRATS CATHREL Smile
avatar
maia 8D

Number of posts : 1122
Age : 22
Location : on my intergalactical frisbee :D
Registration date : 2008-05-14

View user profile

Back to top Go down

Re: The Click Five! :)

Post  bear eyes on Thu May 22, 2008 12:10 am

i actually kinda miss eric too. Sad and the old click five. they were a lot...happier. Sad but of course i love kyle! Razz <3

i just hit myself a few times. no harm done. just a few brain cells gone. Very Happy =))

congrats again cathrel! omg..how many times have i said this? Razz yes! please say hi to them for us! and describe everything that happens when you meet them. Smile

stop being evil carmela...think happy thoughts. Hahaha

CATHREL. YOU HAVE TO COME TO THE CONCERT! just saying. i've already told you that. lol!
avatar
bear eyes

Number of posts : 150
Location : walking down memory lane...
Registration date : 2008-04-19

View user profile

Back to top Go down

Re: The Click Five! :)

Post  Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

Page 3 of 5 Previous  1, 2, 3, 4, 5  Next

View previous topic View next topic Back to top

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum