Danny's new hair???

Page 4 of 5 Previous  1, 2, 3, 4, 5  Next

View previous topic View next topic Go down

Re: Danny's new hair???

Post  nicoleaika on Wed Dec 10, 2008 6:14 pm

KAI wrote:uh i don't think so, haha, and yeah i think hindi na un bagay sa kanya naun.

yeah... kasi dati bata pa cya, no, I'm not saying he's already... erm.. old... I mean, like 18 or 19 palang cya noon... at malaki na katawan nia ngaun, lol, hot
avatar
nicoleaika

Number of posts : 2361
Age : 22
Location : Manila, NCR, Luzon, Philippines, Asia, Earth, Milky Way
Registration date : 2008-05-08

View user profile http://castelfranca.tumblr.com

Back to top Go down

Re: Danny's new hair???

Post  kaisthelimit on Wed Dec 10, 2008 6:30 pm

yes hot!
avatar
kaisthelimit

Number of posts : 1884
Age : 25
Location : A pineapple under the sea
Registration date : 2008-05-19

View user profile

Back to top Go down

Re: Danny's new hair???

Post  nicoleaika on Wed Dec 10, 2008 6:34 pm

Blazing Hot *melts*
avatar
nicoleaika

Number of posts : 2361
Age : 22
Location : Manila, NCR, Luzon, Philippines, Asia, Earth, Milky Way
Registration date : 2008-05-08

View user profile http://castelfranca.tumblr.com

Back to top Go down

Re: Danny's new hair???

Post  carmzy_sweetness on Wed Dec 10, 2008 6:36 pm

lol, so many diff reactions! i bet when he first changed his straight hair into a more natural curly, everyone was freaking out too!

Honestly nung sa curly I was just surprised kasi I didn't know he used to have curly hair pero now I was just cringing like mad. Laughing
Yeah....we still love him.

_________________
So am I going to keep falling FOREVER?


carmzy_sweetness
Admin

Number of posts : 1499
Age : 28
Location : Philippines
Registration date : 2008-04-18

View user profile https://twitter.com/#!/akoBooding

Back to top Go down

Re: Danny's new hair???

Post  McFly(nick) on Wed Dec 10, 2008 7:21 pm

love danny's new hair.. hahahaha Rock On! Rock On! Rock On! Rock On! Rock On!
avatar
McFly(nick)

Number of posts : 824
Age : 24
Location : in the fletcher mansion hahaha XD
Registration date : 2008-11-27

View user profile

Back to top Go down

Re: Danny's new hair???

Post  nicoleaika on Wed Dec 10, 2008 7:27 pm

I wonder kailan magiiba kulay ng buhok ni Danny... lol... imagine Danny with blonde hair... ack!
avatar
nicoleaika

Number of posts : 2361
Age : 22
Location : Manila, NCR, Luzon, Philippines, Asia, Earth, Milky Way
Registration date : 2008-05-08

View user profile http://castelfranca.tumblr.com

Back to top Go down

Re: Danny's new hair???

Post  McFly(nick) on Wed Dec 10, 2008 7:54 pm

i liked it black.. like the color of my hair... hahaha lol! lol! lol! lol!
avatar
McFly(nick)

Number of posts : 824
Age : 24
Location : in the fletcher mansion hahaha XD
Registration date : 2008-11-27

View user profile

Back to top Go down

Re: Danny's new hair???

Post  kaisthelimit on Wed Dec 10, 2008 8:22 pm

wahahaha blond!!!
avatar
kaisthelimit

Number of posts : 1884
Age : 25
Location : A pineapple under the sea
Registration date : 2008-05-19

View user profile

Back to top Go down

Re: Danny's new hair???

Post  khysles on Wed Dec 10, 2008 8:28 pm

HAHAHA! i never saw danny sporting blond hair!
but i can just imagine it!
well, anything goes well with danny! king
I still love his long straight brown hair.. mallet
*just my luck Twisted Evil
avatar
khysles

Number of posts : 85
Age : 24
Location : locked on Dougie's bass guitar.. close to his heart..
Registration date : 2008-11-09

View user profile

Back to top Go down

Re: Danny's new hair???

Post  McFly(nick) on Wed Dec 10, 2008 8:37 pm

and about the smile... the 1 on my pic is my best smile.. just cant copy danny's smile T_T hahaha
avatar
McFly(nick)

Number of posts : 824
Age : 24
Location : in the fletcher mansion hahaha XD
Registration date : 2008-11-27

View user profile

Back to top Go down

Re: Danny's new hair???

Post  sidecar23 on Wed Dec 10, 2008 10:00 pm

khysles wrote:HAHAHA! i never saw danny sporting blond hair!
but i can just imagine it!
well, anything goes well with danny! king
I still love his long straight brown hair.. mallet
*just my luck Twisted Evil

hmmm...honestly,i think blonde wud really look gud on danny! it wud make his amazing blue eyes pop!

but i totally agree! ANYTHING GOES WELL WITH DANNY! i mean, jst look, he's been trying on different hairstyles[four all in all] and every single time his fans wud react violenty at first[either in a bad way or a gud way]. but in the end, we wud forget all abt his gorgeous hair and remember what made us fall in love w/ him in the first place....his personality and amazing talent.
---
i love you danny.
avatar
sidecar23

Number of posts : 695
Age : 23
Location : in the hall of...DESTINY:)))
Registration date : 2008-11-26

View user profile

Back to top Go down

Re: Danny's new hair???

Post  maia 8D on Thu Dec 11, 2008 12:55 am

^ Cause he is just so freakin hothothot like that.

and he makes everyone squeal and melt and die and whatnot.
avatar
maia 8D

Number of posts : 1122
Age : 22
Location : on my intergalactical frisbee :D
Registration date : 2008-05-14

View user profile

Back to top Go down

Re: Danny's new hair???

Post  sidecar23 on Thu Dec 11, 2008 1:02 am

^ yeah, he kills you yet makes you feel so alive....*sigh*
---
i love you danny.
avatar
sidecar23

Number of posts : 695
Age : 23
Location : in the hall of...DESTINY:)))
Registration date : 2008-11-26

View user profile

Back to top Go down

Re: Danny's new hair???

Post  maia 8D on Thu Dec 11, 2008 1:13 am

XD I know, right?

This guy cannot be described with words or science. he makes einstein rethink the theory of relativity... huh? labo. XDD ((:
avatar
maia 8D

Number of posts : 1122
Age : 22
Location : on my intergalactical frisbee :D
Registration date : 2008-05-14

View user profile

Back to top Go down

Re: Danny's new hair???

Post  sidecar23 on Thu Dec 11, 2008 1:21 am

lol! nd he makes me question newton's theory of gravitation coz everytime i see or hear him...it seems like im lifting off the ground! :><:
---
i LOVE you danny.
avatar
sidecar23

Number of posts : 695
Age : 23
Location : in the hall of...DESTINY:)))
Registration date : 2008-11-26

View user profile

Back to top Go down

Re: Danny's new hair???

Post  maia 8D on Thu Dec 11, 2008 1:38 am

XDD true that. true that.
like, you can't move when you see him yet you feel so light. Not worthy

see, you gravity thing makes more sense than my relativity one... i suck, then. Neutral XD
avatar
maia 8D

Number of posts : 1122
Age : 22
Location : on my intergalactical frisbee :D
Registration date : 2008-05-14

View user profile

Back to top Go down

Re: Danny's new hair???

Post  sidecar23 on Thu Dec 11, 2008 5:34 am

no u dont! its jst another one of danny's many effects on people. u cant think straight! Smile
avatar
sidecar23

Number of posts : 695
Age : 23
Location : in the hall of...DESTINY:)))
Registration date : 2008-11-26

View user profile

Back to top Go down

Re: Danny's new hair???

Post  nicoleaika on Thu Dec 11, 2008 8:20 am

^Geez.... sa physics ba yun?? wala pa kaming physics.... chem palang kami...
avatar
nicoleaika

Number of posts : 2361
Age : 22
Location : Manila, NCR, Luzon, Philippines, Asia, Earth, Milky Way
Registration date : 2008-05-08

View user profile http://castelfranca.tumblr.com

Back to top Go down

Re: Danny's new hair???

Post  jaschier on Thu Dec 11, 2008 10:59 am

Tom Fletcher Pictures, Images and Photos


woowh danny really affects you all so much, oh yeah you can be manipulate or hypnotized you in his smile, man... where magic happens.. Razz
avatar
jaschier

Number of posts : 1573
Age : 25
Location : Small Town of Forks
Registration date : 2008-10-28

View user profile

Back to top Go down

Re: Danny's new hair???

Post  McFly(nick) on Thu Dec 11, 2008 4:51 pm

ang gulo! hahaha.. physics?? chemistry?? what??? hahahaha Razz Razz Razz 8P 8P 8P 8P 8P
avatar
McFly(nick)

Number of posts : 824
Age : 24
Location : in the fletcher mansion hahaha XD
Registration date : 2008-11-27

View user profile

Back to top Go down

Re: Danny's new hair???

Post  carmzy_sweetness on Thu Dec 11, 2008 6:13 pm

nicoleaika wrote:I wonder kailan magiiba kulay ng buhok ni Danny... lol... imagine Danny with blonde hair... ack!

YAAAAACK!!! Wag na!!! Hahahahahahaha.

_________________
So am I going to keep falling FOREVER?


carmzy_sweetness
Admin

Number of posts : 1499
Age : 28
Location : Philippines
Registration date : 2008-04-18

View user profile https://twitter.com/#!/akoBooding

Back to top Go down

Re: Danny's new hair???

Post  nick on Thu Dec 11, 2008 6:14 pm

wonder what will happen when danny turn blonde?? not bad... hehehe Razz
avatar
nick

Number of posts : 5
Age : 24
Location : in UK..
Registration date : 2008-12-11

View user profile

Back to top Go down

Re: Danny's new hair???

Post  McFly(nick) on Thu Dec 11, 2008 6:27 pm

i still like it brown or black.. hehehe

if hes blonde he will look like dougie.. hehe
avatar
McFly(nick)

Number of posts : 824
Age : 24
Location : in the fletcher mansion hahaha XD
Registration date : 2008-11-27

View user profile

Back to top Go down

Re: Danny's new hair???

Post  sidecar23 on Fri Dec 12, 2008 12:53 am

McFly(nick) wrote:i still like it brown or black.. hehehe

if hes blonde he will look like dougie.. hehe

or tom! haha.
avatar
sidecar23

Number of posts : 695
Age : 23
Location : in the hall of...DESTINY:)))
Registration date : 2008-11-26

View user profile

Back to top Go down

Re: Danny's new hair???

Post  McFly(nick) on Fri Dec 12, 2008 12:03 pm

sidecar23 wrote:
McFly(nick) wrote:i still like it brown or black.. hehehe

if hes blonde he will look like dougie.. hehe

or tom! haha.

yeah.. hahaha XD Razz
avatar
McFly(nick)

Number of posts : 824
Age : 24
Location : in the fletcher mansion hahaha XD
Registration date : 2008-11-27

View user profile

Back to top Go down

Re: Danny's new hair???

Post  Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

Page 4 of 5 Previous  1, 2, 3, 4, 5  Next

View previous topic View next topic Back to top

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum