lists.lists.lists.

Page 1 of 2 1, 2  Next

View previous topic View next topic Go down

lists.lists.lists.

Post  nikka! on Tue Feb 24, 2009 7:08 pm

just make a list of things you'd like to share with the people here...
i've recently developed a liking to making lists.. don't even know why. Razz
gosh. i am sooo random.

LIST OF GUYS I WOULD LOVE TO MEET. -.-;
tom fletcher.
dougie poynter.
harry judd.
danny jones.
aaron johnson.
tommy bastow.
david archuleta.
michael castro.
taylor lautner.
ed westwick.
shia labeouf.

hahaha! who's next? ^_^
avatar
nikka!

Number of posts : 579
Age : 23
Location : somewhere SECRET...
Registration date : 2009-01-05

View user profile

Back to top Go down

Re: lists.lists.lists.

Post  sapphire on Tue Feb 24, 2009 7:41 pm

List of food I want to eat:

Choco Mallows.
Choco Baby
Loaded.
V-Cut
Apples (Loads of 'em)
Grapes. (La-La-La)
^_^
avatar
sapphire

Number of posts : 313
Location : In the Hall of Destiny.
Registration date : 2008-12-01

View user profile

Back to top Go down

Re: lists.lists.lists.

Post  cathrel on Wed Feb 25, 2009 8:51 am

ALBUMS I WOULD LOVE TO OWN:

McFly
Aloha From Hell
Plain White Ts
Son of Dork
Red Jumpsuit Apparatus
The All-American Rejects
Simple Plan
Metro Station
avatar
cathrel

Number of posts : 565
Age : 25
Location : Transylvania
Registration date : 2008-05-15

View user profile

Back to top Go down

Re: lists.lists.lists.

Post  nikka! on Wed Feb 25, 2009 9:20 pm

THINGS I ABSOLUTELY HATE

group works. No
homeworks. (who doesn't?)
ants.. especially the big red ones. (what's pala in english?)
gross looking insects.
GRADES.
chemistry..
waking up at 5:25 am in the morning
forgetting things that i want to remember.. (this happens a lot. haha!)
avatar
nikka!

Number of posts : 579
Age : 23
Location : somewhere SECRET...
Registration date : 2009-01-05

View user profile

Back to top Go down

Re: lists.lists.lists.

Post  nicoleaika on Thu Feb 26, 2009 12:01 am

list of songs i can't believe (dati..) i'm going to love so much (ngaun...): (gets??)

- falling in love, no worries - mcfly (seriously)
- when did your heart go missing - rooney (robert! XD)
- poker face - lady gaga
- take your momma, kiss you off, i don't feel like dancin', filthy/gorgeous, laura, she's my man, land of a thousand words - scissor sisters (can i just say I can't believe, at first, that I'm going to love their music?)
- one last song - a1 (so-called js prom hangover. blah)
- save you - simple plan
- losing you, over now - busted
- who you gonna run to, fade out - matt willis
- holly i'm the one, wear me down - son of dork
- permanent - david cook
- crush - david archuleta
- love story - taylor swift (i never told anyone here that i love that song now XD)
- tonight - fm static
- fall for you - secondhand serenade
- clumsy - fergie (seriously XD)
- black parade - my chemical romance

actually marami pa eh... i can't just remember some... believe me, when I first heard those songs, I really don't like them... but i love them now XD
avatar
nicoleaika

Number of posts : 2361
Age : 22
Location : Manila, NCR, Luzon, Philippines, Asia, Earth, Milky Way
Registration date : 2008-05-08

View user profile http://castelfranca.tumblr.com

Back to top Go down

Re: lists.lists.lists.

Post  nikka! on Thu Feb 26, 2009 8:13 pm

^i used to love some of these songs.. but i don't listen to them that much now because i've already grown tired of listening to them because i kept on repeating them last time.. haha!

I AM ADDICTED TO:
-american idol
-mcfly
-anika's dougie fic
-the fanfics here..
-the game, bookworm adventures..
-smileys... ^_^ 8D -.-; lub
AND MCFLY PHILIPPINES, of course! Razz
avatar
nikka!

Number of posts : 579
Age : 23
Location : somewhere SECRET...
Registration date : 2009-01-05

View user profile

Back to top Go down

Re: lists.lists.lists.

Post  anika on Thu Feb 26, 2009 8:17 pm

nikka! wrote:^i used to love some of these songs.. but i don't listen to them that much now because i've already grown tired of listening to them because i kept on repeating them last time.. haha!

I AM ADDICTED TO:
-american idol
-mcfly
-anika's dougie fic
-the fanfics here..
-the game, bookworm adventures..
-smileys... ^_^ 8D -.-; lub
AND MCFLY PHILIPPINES, of course! Razz

Hi Nicole!! haha. Glad you like my Dougie fic. cheers cheers Thanks.
Things I love:
*Books
*Chihuahuas
*Rosanni's massage. LOL. lol!
*Manga
*Chemistry
*Statistics
*Trigonometry
*My fat piggy bank!!! Group hug Group hug
avatar
anika

Number of posts : 1426
Age : 23
Location : Antique
Registration date : 2008-08-31

View user profile

Back to top Go down

Re: lists.lists.lists.

Post  nikka! on Thu Feb 26, 2009 8:27 pm

anika wrote:
nikka! wrote:^i used to love some of these songs.. but i don't listen to them that much now because i've already grown tired of listening to them because i kept on repeating them last time.. haha!

I AM ADDICTED TO:
-american idol
-mcfly
-anika's dougie fic
-the fanfics here..
-the game, bookworm adventures..
-smileys... ^_^ 8D -.-; lub
AND MCFLY PHILIPPINES, of course! Razz

Hi Nicole!! haha. Glad you like my Dougie fic. cheers cheers Thanks.
Things I love:
*Books
*Chihuahuas
*Rosanni's massage. LOL. lol!
*Manga
*Chemistry
*Statistics
*Trigonometry
*My fat piggy bank!!! Group hug Group hug

ohmygod... i haven't, uhm, "experienced" rosanni's massage yet! hahaha.. next time.
chemistry? eeew. statistics? ew. trigonometry? okay.. (hahaha! tongue )

*tuh,tuh,tuh,tuh, CHIHUAHUA!*
(i don't know how to spell the hum part.. waah!)
avatar
nikka!

Number of posts : 579
Age : 23
Location : somewhere SECRET...
Registration date : 2009-01-05

View user profile

Back to top Go down

Re: lists.lists.lists.

Post  nicoleaika on Thu Feb 26, 2009 8:29 pm

nikka! wrote:^i used to love some of these songs.. but i don't listen to them that much now because i've already grown tired of listening to them because i kept on repeating them last time.. haha!

really? XD me too... kind of... not all but also some... XD

btw...

list of foods i really love to eat today:
-goldilocks classic polvoron
-red panda's pork/chicken/fish on rice + teriyaki sauce + spring onion + sesame seeds
-hongkong fried noodles (ayoko ng toge...) + teriyaki sauce
-kitkat bites
-french fries from jollibee + gravy, also from jollibee
-pancake + maple syrup
-orange cotton candy (yung nasa winnie the pooh na pack)
-fried chicken. kahit anong klase ng luto. basta fried chicken.
-munggo... errr.... na may sabaw... at saka isda... nu ba tawag dun? XD
-lugaw + egg
-sopas + egg
-noodles (chicken flavor) + egg
-pancit canton (calamansi) + egg
avatar
nicoleaika

Number of posts : 2361
Age : 22
Location : Manila, NCR, Luzon, Philippines, Asia, Earth, Milky Way
Registration date : 2008-05-08

View user profile http://castelfranca.tumblr.com

Back to top Go down

Re: lists.lists.lists.

Post  anika on Thu Feb 26, 2009 8:30 pm

nikka! wrote:
anika wrote:
nikka! wrote:^i used to love some of these songs.. but i don't listen to them that much now because i've already grown tired of listening to them because i kept on repeating them last time.. haha!

I AM ADDICTED TO:
-american idol
-mcfly
-anika's dougie fic
-the fanfics here..
-the game, bookworm adventures..
-smileys... ^_^ 8D -.-; lub
AND MCFLY PHILIPPINES, of course! Razz

Hi Nicole!! haha. Glad you like my Dougie fic. cheers cheers Thanks.
Things I love:
*Books
*Chihuahuas
*Rosanni's massage. LOL. lol!
*Manga
*Chemistry
*Statistics
*Trigonometry
*My fat piggy bank!!! Group hug Group hug

ohmygod... i haven't, uhm, "experienced" rosanni's massage yet! hahaha.. next time.
chemistry? eeew. statistics? ew. trigonometry? okay.. (hahaha! tongue )

*tuh,tuh,tuh,tuh, CHIHUAHUA!*
(i don't know how to spell the hum part.. waah!)

hahaha. Chihuahua indeed!!!
What? Those subjects are very interesting and challenging you know. haha. Oh. I forgot History pa. LOL.
Rosanni's massages are the best. Try Natalie's too. laugh together
avatar
anika

Number of posts : 1426
Age : 23
Location : Antique
Registration date : 2008-08-31

View user profile

Back to top Go down

Re: lists.lists.lists.

Post  nikka! on Thu Feb 26, 2009 8:38 pm

list of things i want but know that i'll never happen.. Razz

:WIN THE LOTTO!
:take control of the UNIVERSE! Twisted Evil
:be insanely RICH!! yeeeah.
:have SUPERPOWERS..
:go around the WORLD
:build a FIVE STAR hotel in the moon..
:have MY OWN country! PBJT!
:own the BIGGEST MALL EVER and it should be underwater..
:have a pet PANDA.
:learn how to play at least 10 instruments
:meet mcfly ALL my favorite artists..
:i wanna have AMNESIA. (hahaha! weird, huh?)

Approve!
lol!
avatar
nikka!

Number of posts : 579
Age : 23
Location : somewhere SECRET...
Registration date : 2009-01-05

View user profile

Back to top Go down

Re: lists.lists.lists.

Post  anika on Thu Feb 26, 2009 8:52 pm

Lists if things I have got to do before I get super old:
*Be a dictator LOL!!! Nothing. Just popped into my mind
*Meet McFly!
*Tour around Europe
*Watch a live wrestling match
*Make my own island
*Go to American Idol
*Meet Johnny Depp! Razz
*Meet David Beckham!
*Shop with Christian Siriano! cheers cheers
avatar
anika

Number of posts : 1426
Age : 23
Location : Antique
Registration date : 2008-08-31

View user profile

Back to top Go down

Re: lists.lists.lists.

Post  meah XD on Thu Feb 26, 2009 9:20 pm

List of lists
> To-do List
>Homework list DX
>Grocery/shopping list
>wish list
> names-of-people you hate list
>list of lists XD
avatar
meah XD

Number of posts : 425
Age : 23
Location : in front of the computer...staring at you
Registration date : 2008-05-16

View user profile http://sneakymeiat34.multiply.com and http://www.facebook.com/pr

Back to top Go down

Re: lists.lists.lists.

Post  nikka! on Fri Feb 27, 2009 1:18 pm

nicoleaika wrote:
nikka! wrote:^i used to love some of these songs.. but i don't listen to them that much now because i've already grown tired of listening to them because i kept on repeating them last time.. haha!

really? XD me too... kind of... not all but also some... XD

btw...

list of foods i really love to eat today:
-goldilocks classic polvoron
-red panda's pork/chicken/fish on rice + teriyaki sauce + spring onion + sesame seeds
-hongkong fried noodles (ayoko ng toge...) + teriyaki sauce
-kitkat bites
-french fries from jollibee + gravy, also from jollibee
-pancake + maple syrup
-orange cotton candy (yung nasa winnie the pooh na pack)
-fried chicken. kahit anong klase ng luto. basta fried chicken.
-munggo... errr.... na may sabaw... at saka isda... nu ba tawag dun? XD
-lugaw + egg
-sopas + egg
-noodles (chicken flavor) + egg
-pancit canton (calamansi) + egg

frenchfries with gravy? hmmm.. interesting. i've got to try that sometime.. i like my frenchfries with vanilla ice cream!
wow.. you must really like eating egg.. me, i don't like it. hehe. -.-;
avatar
nikka!

Number of posts : 579
Age : 23
Location : somewhere SECRET...
Registration date : 2009-01-05

View user profile

Back to top Go down

Re: lists.lists.lists.

Post  nikka! on Fri Feb 27, 2009 1:20 pm

meah XD wrote:List of lists
> To-do List
>Homework list DX
>Grocery/shopping list
>wish list
> names-of-people you hate list
>list of lists XD

a list of lists!! coool...
avatar
nikka!

Number of posts : 579
Age : 23
Location : somewhere SECRET...
Registration date : 2009-01-05

View user profile

Back to top Go down

Re: lists.lists.lists.

Post  nikka! on Fri Feb 27, 2009 7:07 pm

REASONS WHY I'M HAPPY TODAY!

>adam lambert got in the top 12!!!
>and so did allison iraheta!!!
>and and a new favorite of mine, kris allen!!!
>it's friday! meaning, no class tomorrow!! wooohoooo
>i tasted frenchfries with gravy.. haha! right after school.
>i finally made a myspace account..

^_^
avatar
nikka!

Number of posts : 579
Age : 23
Location : somewhere SECRET...
Registration date : 2009-01-05

View user profile

Back to top Go down

Re: lists.lists.lists.

Post  cathrel on Sat Feb 28, 2009 1:38 pm

TO DO LIST:

  • 1. WORLD DOMINATION Twisted Evil
  • 2. Tour the World
  • 3. To be The Wealthiest Teenager
  • 4. Be the Most Paid Rock Star
  • 5. Be the World's Famous Drug Lord
  • 6. Be the World Known Artist
  • 7. Demolish The Eiffel Tower
  • 8. Then next is The Big Ben
  • 9. Be The President of The Extinctionists
  • 10. Board the Vampirate Ship
avatar
cathrel

Number of posts : 565
Age : 25
Location : Transylvania
Registration date : 2008-05-15

View user profile

Back to top Go down

Re: lists.lists.lists.

Post  nicoleaika on Sun Mar 01, 2009 9:18 am

nikka! wrote:
nicoleaika wrote:
nikka! wrote:^i used to love some of these songs.. but i don't listen to them that much now because i've already grown tired of listening to them because i kept on repeating them last time.. haha!

really? XD me too... kind of... not all but also some... XD

btw...

list of foods i really love to eat today:
-goldilocks classic polvoron
-red panda's pork/chicken/fish on rice + teriyaki sauce + spring onion + sesame seeds
-hongkong fried noodles (ayoko ng toge...) + teriyaki sauce
-kitkat bites
-french fries from jollibee + gravy, also from jollibee
-pancake + maple syrup
-orange cotton candy (yung nasa winnie the pooh na pack)
-fried chicken. kahit anong klase ng luto. basta fried chicken.
-munggo... errr.... na may sabaw... at saka isda... nu ba tawag dun? XD
-lugaw + egg
-sopas + egg
-noodles (chicken flavor) + egg
-pancit canton (calamansi) + egg

frenchfries with gravy? hmmm.. interesting. i've got to try that sometime.. i like my frenchfries with vanilla ice cream!
wow.. you must really like eating egg.. me, i don't like it. hehe. -.-;

yeah... it's delicious! Promise!

Egg's one of my all-time fave food... yung yellow part lang XD
avatar
nicoleaika

Number of posts : 2361
Age : 22
Location : Manila, NCR, Luzon, Philippines, Asia, Earth, Milky Way
Registration date : 2008-05-08

View user profile http://castelfranca.tumblr.com

Back to top Go down

Re: lists.lists.lists.

Post  staceyisinluurve[: on Mon Mar 02, 2009 5:11 pm

^haha cathrel- world domination? Hahaha Hahaha Hahaha

A LIST OF MY FUTURE HUBBIES: Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil

1. Danny Jones
2. Aaron Johnson
3. Chace Crawford
4. Tommy Bastow
5. Joshie my bf (my siggy Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil )
6. Tom Kaulitz
7. Oliver Sykes
8. Sean Burke (Tom- Robbie The Sex God's Brother)
9. Aaron Johnson
10. Aaron Johnson
11. Aaron Johnson
12. Aaron Johnson
13. Aaron Johnson
14. Aaron Johnson
15. Aaron Johnson



Joy! Joy! Joy! Joy! Joy! Joy! Joy! Joy! Joy!
avatar
staceyisinluurve[:

Number of posts : 240
Age : 25
Location : Doxey, UK
Registration date : 2008-04-29

View user profile http://friendster.com/staceyheartsmcfly

Back to top Go down

Re: lists.lists.lists.

Post  carmzy_sweetness on Mon Mar 02, 2009 6:04 pm

LIST OF THINGS I WANT TO BUY:

\\ RED Ray Ban Wayfarers
\\ Fedora
\\ Mercurial Vapor football shoes
\\ Twilight Series
\\ SHOES

_________________
So am I going to keep falling FOREVER?


carmzy_sweetness
Admin

Number of posts : 1499
Age : 28
Location : Philippines
Registration date : 2008-04-18

View user profile https://twitter.com/#!/akoBooding

Back to top Go down

Re: lists.lists.lists.

Post  nikka! on Mon Mar 02, 2009 9:02 pm

Things that I do which takes me a really long time to finish:

- Using the GLUE GUN..
(i hate those things.. the glue always dries up before I can even use it to stick stuff!)

- Eating a Watermelon!
(i'm very messy when eating this)

- Eating Crabs...
(when i'm finished with getting the shells and i'm about to eat, my family is already finished eating. tsk.tsk.)

- Taking a bath
(what? I can't help it.. i love baths.. haha!)

- Surfing the net
(I can do it ALL DAY... *nods*)
avatar
nikka!

Number of posts : 579
Age : 23
Location : somewhere SECRET...
Registration date : 2009-01-05

View user profile

Back to top Go down

Re: lists.lists.lists.

Post  nicoleaika on Wed Mar 04, 2009 7:44 pm

projects i need to do...

- play in Filipino (I'm an extra, propswoman, and poster-maker of our play, shucks...) -deadline: friday
- project in Geometry (by partner, Chapter 7, all about Cartesian Plane and Rene Descartes) -deadline: friday
- project in IT (group project, invocation, movie maker project, with lyrics, karaoke) -deadline: i don't know

things i need to do...

- update my fic
- buy a new album
- memorize lyrics of Want Me Like That (James Bourne)
- clean my stuffs
- talk to him
- think positive
- be confident
- study
avatar
nicoleaika

Number of posts : 2361
Age : 22
Location : Manila, NCR, Luzon, Philippines, Asia, Earth, Milky Way
Registration date : 2008-05-08

View user profile http://castelfranca.tumblr.com

Back to top Go down

Re: lists.lists.lists.

Post  nikka! on Fri Mar 20, 2009 9:05 pm

things to celebrate about....

FREEDOM from school. Dance Dance Dance
official start of summer vacation! sunny
i can sleep in tomorrow!
i'm not gonna be nocturnal anymore!! yeah..
er... I can surf the net again! PBJT!
avatar
nikka!

Number of posts : 579
Age : 23
Location : somewhere SECRET...
Registration date : 2009-01-05

View user profile

Back to top Go down

Re: lists.lists.lists.

Post  anika on Fri Mar 20, 2009 9:14 pm

Lists... Lists...
Movies to watch:
1. Yes Man
2. Shopaholic
3. Zapped
4. Jumper
5. Transformers 2 (summer must-watch! Very Happy )
6. Race to Witch Mountain
7. Beverly Hills Chihuahua Razz
8. The Ring
9. Harry Potter and the Half Blood Prince
10. Bride Wars
11. Slumdog Millionaire
12. Friday the Thriteenth
13. Nightmare on Elm Street
14. Angus, Thongs and Perfect Snogging
15. Zoolander
avatar
anika

Number of posts : 1426
Age : 23
Location : Antique
Registration date : 2008-08-31

View user profile

Back to top Go down

Re: lists.lists.lists.

Post  lia :) on Fri Mar 20, 2009 9:40 pm

LIST OF SUMMER PLANS!
1. UPCAT review
2. summer job
3. dance workshops
4. photography workshops
5. swimming!
6. loads of outing with friends. Smile
avatar
lia :)

Number of posts : 488
Age : 23
Location : transylvania. :P
Registration date : 2008-04-28

View user profile http://fueledbygravy.tumblr.com

Back to top Go down

Re: lists.lists.lists.

Post  Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

Page 1 of 2 1, 2  Next

View previous topic View next topic Back to top

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum