Tom and Danny in TWITTER!

Page 4 of 4 Previous  1, 2, 3, 4

View previous topic View next topic Go down

Re: Tom and Danny in TWITTER!

Post  nikka! on Mon Apr 20, 2009 7:27 pm

sapphire wrote:Finally, I've decided to make a twitter account. haha xD

Follow me, please: r3id33rock3r

Thanks xD

followed you.. Very Happy
avatar
nikka!

Number of posts : 579
Age : 24
Location : somewhere SECRET...
Registration date : 2009-01-05

View user profile

Back to top Go down

Re: Tom and Danny in TWITTER!

Post  nicoleaika on Tue Apr 21, 2009 11:43 am

sapphire wrote:Finally, I've decided to make a twitter account. haha xD

Follow me, please: r3id33rock3r

Thanks xD

already followed you Very Happy
avatar
nicoleaika

Number of posts : 2361
Age : 22
Location : Manila, NCR, Luzon, Philippines, Asia, Earth, Milky Way
Registration date : 2008-05-08

View user profile http://castelfranca.tumblr.com

Back to top Go down

Re: Tom and Danny in TWITTER!

Post  sapphire on Tue Apr 21, 2009 11:46 am

Thanks guys! (:

I'm still trying to figure out how this works. lol!
avatar
sapphire

Number of posts : 313
Location : In the Hall of Destiny.
Registration date : 2008-12-01

View user profile

Back to top Go down

Re: Tom and Danny in TWITTER!

Post  maia 8D on Tue Apr 21, 2009 2:39 pm

sapphire wrote:Finally, I've decided to make a twitter account. haha xD

Follow me, please: r3id33rock3r

Thanks xD

Followed you!
Follow me? Smile
avatar
maia 8D

Number of posts : 1122
Age : 22
Location : on my intergalactical frisbee :D
Registration date : 2008-05-14

View user profile

Back to top Go down

Re: Tom and Danny in TWITTER!

Post  jaschier on Sat Apr 25, 2009 4:09 pm

guys i just watch this noon in net 25, and they said twitter is getting so popular! i just lear lots of site that i need to discover, anyways, twitter is the best! for now... i dunno! hehe Razz
avatar
jaschier

Number of posts : 1573
Age : 25
Location : Small Town of Forks
Registration date : 2008-10-28

View user profile

Back to top Go down

Re: Tom and Danny in TWITTER!

Post  sapphire on Sun Apr 26, 2009 11:02 am

maia 8D wrote:
sapphire wrote:Finally, I've decided to make a twitter account. haha xD

Follow me, please: r3id33rock3r

Thanks xD

Followed you!
Follow me? Smile

followed you too! Thanks, mate. (:
avatar
sapphire

Number of posts : 313
Location : In the Hall of Destiny.
Registration date : 2008-12-01

View user profile

Back to top Go down

Re: Tom and Danny in TWITTER!

Post  nicoleaika on Sun Apr 26, 2009 11:28 am

jaschier wrote:guys i just watch this noon in net 25, and they said twitter is getting so popular! i just lear lots of site that i need to discover, anyways, twitter is the best! for now... i dunno! hehe Razz

actually, sa net 25 ko nalaman ang twitter.. so thanks to them XD
avatar
nicoleaika

Number of posts : 2361
Age : 22
Location : Manila, NCR, Luzon, Philippines, Asia, Earth, Milky Way
Registration date : 2008-05-08

View user profile http://castelfranca.tumblr.com

Back to top Go down

Re: Tom and Danny in TWITTER!

Post  sapphire on Sun Apr 26, 2009 9:29 pm

Twitter mania! xD An article was written in the Inquirer Issue today about twitter. xD
avatar
sapphire

Number of posts : 313
Location : In the Hall of Destiny.
Registration date : 2008-12-01

View user profile

Back to top Go down

Re: Tom and Danny in TWITTER!

Post  maia 8D on Sun Apr 26, 2009 11:46 pm

nicoleaika wrote:
jaschier wrote:guys i just watch this noon in net 25, and they said twitter is getting so popular! i just lear lots of site that i need to discover, anyways, twitter is the best! for now... i dunno! hehe Razz

actually, sa net 25 ko nalaman ang twitter.. so thanks to them XD

OHMIGOSH I LVOE YOUR SIGGY O_O Very Happy XDDDDD
avatar
maia 8D

Number of posts : 1122
Age : 22
Location : on my intergalactical frisbee :D
Registration date : 2008-05-14

View user profile

Back to top Go down

Re: Tom and Danny in TWITTER!

Post  nicoleaika on Mon Apr 27, 2009 10:37 am

maia 8D wrote:
nicoleaika wrote:
jaschier wrote:guys i just watch this noon in net 25, and they said twitter is getting so popular! i just lear lots of site that i need to discover, anyways, twitter is the best! for now... i dunno! hehe Razz

actually, sa net 25 ko nalaman ang twitter.. so thanks to them XD

OHMIGOSH I LVOE YOUR SIGGY O_O Very Happy XDDDDD

thanks Very Happy just found it in a Kradam heaven Hahaha
avatar
nicoleaika

Number of posts : 2361
Age : 22
Location : Manila, NCR, Luzon, Philippines, Asia, Earth, Milky Way
Registration date : 2008-05-08

View user profile http://castelfranca.tumblr.com

Back to top Go down

Re: Tom and Danny in TWITTER!

Post  kaisthelimit on Mon Apr 27, 2009 4:12 pm

nicoleaika wrote:
maia 8D wrote:
nicoleaika wrote:
jaschier wrote:guys i just watch this noon in net 25, and they said twitter is getting so popular! i just lear lots of site that i need to discover, anyways, twitter is the best! for now... i dunno! hehe Razz

actually, sa net 25 ko nalaman ang twitter.. so thanks to them XD

OHMIGOSH I LVOE YOUR SIGGY O_O Very Happy XDDDDD

thanks Very Happy just found it in a Kradam heaven Hahaha

DUDE!!! You've finally used it!!! I love it!! I can stare at it all day Shocked lub
avatar
kaisthelimit

Number of posts : 1884
Age : 25
Location : A pineapple under the sea
Registration date : 2008-05-19

View user profile

Back to top Go down

Re: Tom and Danny in TWITTER!

Post  nicoleaika on Mon Apr 27, 2009 9:17 pm

kai(: wrote:
nicoleaika wrote:
maia 8D wrote:
nicoleaika wrote:
jaschier wrote:guys i just watch this noon in net 25, and they said twitter is getting so popular! i just lear lots of site that i need to discover, anyways, twitter is the best! for now... i dunno! hehe Razz

actually, sa net 25 ko nalaman ang twitter.. so thanks to them XD

OHMIGOSH I LVOE YOUR SIGGY O_O Very Happy XDDDDD

thanks Very Happy just found it in a Kradam heaven Hahaha

DUDE!!! You've finally used it!!! I love it!! I can stare at it all day Shocked lub

XD nainggit ako sau eh XD btw, I can stare at your sig too all day Very Happy
avatar
nicoleaika

Number of posts : 2361
Age : 22
Location : Manila, NCR, Luzon, Philippines, Asia, Earth, Milky Way
Registration date : 2008-05-08

View user profile http://castelfranca.tumblr.com

Back to top Go down

Re: Tom and Danny in TWITTER!

Post  kaisthelimit on Tue Apr 28, 2009 1:46 pm

nicoleaika wrote:
kai(: wrote:
nicoleaika wrote:
maia 8D wrote:
nicoleaika wrote:
jaschier wrote:guys i just watch this noon in net 25, and they said twitter is getting so popular! i just lear lots of site that i need to discover, anyways, twitter is the best! for now... i dunno! hehe Razz

actually, sa net 25 ko nalaman ang twitter.. so thanks to them XD

OHMIGOSH I LVOE YOUR SIGGY O_O Very Happy XDDDDD

thanks Very Happy just found it in a Kradam heaven Hahaha

DUDE!!! You've finally used it!!! I love it!! I can stare at it all day Shocked lub

XD nainggit ako sau eh XD btw, I can stare at your sig too all day Very Happy

Hahahaha, then we should stare at each others sig all day =))
avatar
kaisthelimit

Number of posts : 1884
Age : 25
Location : A pineapple under the sea
Registration date : 2008-05-19

View user profile

Back to top Go down

Re: Tom and Danny in TWITTER!

Post  nicoleaika on Tue Apr 28, 2009 5:56 pm

kai(: wrote:
nicoleaika wrote:[quote:e898="kai(:"]
nicoleaika wrote:
maia 8D wrote:
nicoleaika wrote:
jaschier wrote:guys i just watch this noon in net 25, and they said twitter is getting so popular! i just lear lots of site that i need to discover, anyways, twitter is the best! for now... i dunno! hehe Razz

actually, sa net 25 ko nalaman ang twitter.. so thanks to them XD

OHMIGOSH I LVOE YOUR SIGGY O_O Very Happy XDDDDD

thanks Very Happy just found it in a Kradam heaven Hahaha

DUDE!!! You've finally used it!!! I love it!! I can stare at it all day Shocked lub

XD nainggit ako sau eh XD btw, I can stare at your sig too all day Very Happy

Hahahaha, then we should stare at each others sig all day =))[/quote]

sure! btw, may bago rin akong sig sa iba pang forum: http://illiweb.com/fa/pbucket.gif

i just want to share Very Happy XD
avatar
nicoleaika

Number of posts : 2361
Age : 22
Location : Manila, NCR, Luzon, Philippines, Asia, Earth, Milky Way
Registration date : 2008-05-08

View user profile http://castelfranca.tumblr.com

Back to top Go down

Re: Tom and Danny in TWITTER!

Post  kaisthelimit on Wed Apr 29, 2009 2:28 pm

nicoleaika wrote:sure! btw, may bago rin akong sig sa iba pang forum: http://illiweb.com/fa/pbucket.gif

i just want to share Very Happy XD

Awww, Kradaaaaam!!!<333333
One thing: Adam is a giant =))
avatar
kaisthelimit

Number of posts : 1884
Age : 25
Location : A pineapple under the sea
Registration date : 2008-05-19

View user profile

Back to top Go down

Re: Tom and Danny in TWITTER!

Post  jaschier on Wed Apr 29, 2009 3:59 pm

guys i just love this vid, and they are right!


avatar
jaschier

Number of posts : 1573
Age : 25
Location : Small Town of Forks
Registration date : 2008-10-28

View user profile

Back to top Go down

Re: Tom and Danny in TWITTER!

Post  kaisthelimit on Thu Apr 30, 2009 12:54 pm

Hahahahaaha, I agree!!! That is so true!!! Hahaha
avatar
kaisthelimit

Number of posts : 1884
Age : 25
Location : A pineapple under the sea
Registration date : 2008-05-19

View user profile

Back to top Go down

Re: Tom and Danny in TWITTER!

Post  Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

Page 4 of 4 Previous  1, 2, 3, 4

View previous topic View next topic Back to top

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum