Heey! :) Another McFly Fan here :)

View previous topic View next topic Go down

Heey! :) Another McFly Fan here :)

Post  james17star on Sun May 02, 2010 8:59 am

hello, name's James, from Cebu

well, I'm not really a McFly fan at first, I was more of a Busted, then I discovered McFly and loved their songs, Smile
Favourite song is Star Girl

star wars
Dougie: Tom, I am your Father
Tom: Never

star wars

Tom: Victory's mine

HAHA that never gets old Joy!

james17star

Number of posts : 17
Age : 21
Location : Cebu
Registration date : 2010-05-02

View user profile http://star-defender.tumblr.com

Back to top Go down

Re: Heey! :) Another McFly Fan here :)

Post  anika on Mon May 03, 2010 12:00 am

Hiiii Jameeesss!!! Ooh. You're Cebuano. You know, I've always been curious about your language. It sounds really unique. Hahahaha.

WEEELLLCCCOOOMMMEEE TOOOO THHHEE FOOORRRUUUM!!!! Hot Hot Hot Hot

It's nice to see more McFly fans out there. And from different parts of the Philippines too. That's a huge cause for celebration! cheers cheers

I'm anika by the way. Pleased to be acquainted with you. Very Happy

Not everyone's quite as active as before. We've been busy, so pardon us.

Sad

But hopefully this forum will be alive soon and drowning with McFly fans! Very Happy

Oooh. You started out with Busted? Epic band. One of my faves ever, and they're closely affiliated with McFly. Very Happy

And Star Girl is awesome and the Star Wars part is epiiicc!! cheers cheers

Hope to see you here often. Hot

anika

Number of posts : 1426
Age : 23
Location : Antique
Registration date : 2008-08-31

View user profile

Back to top Go down

Re: Heey! :) Another McFly Fan here :)

Post  james17star on Mon May 03, 2010 1:35 am

hi anika! Smile thanks for the warm welcome

haha cheers cheers cheers

and believe me, im very active Smile McFly logo

james17star

Number of posts : 17
Age : 21
Location : Cebu
Registration date : 2010-05-02

View user profile http://star-defender.tumblr.com

Back to top Go down

Re: Heey! :) Another McFly Fan here :)

Post  nicoleaika on Mon May 03, 2010 12:50 pm

james17star wrote:hello, name's James, from Cebu

well, I'm not really a McFly fan at first, I was more of a Busted, then I discovered McFly and loved their songs, Smile
Favourite song is Star Girl

star wars
Dougie: Tom, I am your Father
Tom: Never

star wars

Tom: Victory's mine

HAHA that never gets old Joy!

Hi James! Very Happy First of all, I love your name *ahem*another-busted-fan-here*ahem*
Hahaha Hahaha Hahaha OMG. Version 2 of Star Girl is EPIC xDDD Welcome btw Very Happy

p.s. I think I know you! Very Happy You're in Tumblr too, right? star-defender?

nicoleaika

Number of posts : 2361
Age : 21
Location : Manila, NCR, Luzon, Philippines, Asia, Earth, Milky Way
Registration date : 2008-05-08

View user profile http://castelfranca.tumblr.com

Back to top Go down

Re: Heey! :) Another McFly Fan here :)

Post  james17star on Mon May 03, 2010 2:25 pm

nicoleaika wrote:
james17star wrote:hello, name's James, from Cebu

well, I'm not really a McFly fan at first, I was more of a Busted, then I discovered McFly and loved their songs, Smile
Favourite song is Star Girl

star wars
Dougie: Tom, I am your Father
Tom: Never

star wars

Tom: Victory's mine

HAHA that never gets old Joy!

Hi James! Very Happy First of all, I love your name *ahem*another-busted-fan-here*ahem*
Hahaha Hahaha Hahaha OMG. Version 2 of Star Girl is EPIC xDDD Welcome btw Very Happy

p.s. I think I know you! Very Happy You're in Tumblr too, right? star-defender?

yea! castelfranca! Smile

james17star

Number of posts : 17
Age : 21
Location : Cebu
Registration date : 2010-05-02

View user profile http://star-defender.tumblr.com

Back to top Go down

Re: Heey! :) Another McFly Fan here :)

Post  Sponsored content Today at 8:09 am


Sponsored content


Back to top Go down

View previous topic View next topic Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum