DOUGIE XXX [evil boy. very evil]

Page 14 of 15 Previous  1 ... 8 ... 13, 14, 15  Next

View previous topic View next topic Go down

Re: DOUGIE XXX [evil boy. very evil]

Post  jaschier on Sat Feb 21, 2009 3:22 pm

Photobucket

A SNAP SHOT!!!

jaschier

Number of posts : 1573
Age : 25
Location : Small Town of Forks
Registration date : 2008-10-28

View user profile

Back to top Go down

Re: DOUGIE XXX [evil boy. very evil]

Post  nicoleaika on Sun Feb 22, 2009 12:58 pm

KAI wrote:

^Bakit parang kay Danny yung suot nung guy??

KAI wrote:

^Kawaii!!! wait, is it a dog? a doll? lucky thing..

nicoleaika

Number of posts : 2361
Age : 22
Location : Manila, NCR, Luzon, Philippines, Asia, Earth, Milky Way
Registration date : 2008-05-08

View user profile http://castelfranca.tumblr.com

Back to top Go down

Re: DOUGIE XXX [evil boy. very evil]

Post  kaisthelimit on Sun Feb 22, 2009 8:51 pm

nicoleaika wrote:
KAI wrote:

^Bakit parang kay Danny yung suot nung guy??

KAI wrote:

^Kawaii!!! wait, is it a dog? a doll? lucky thing..

1st comment: Haha, yeah. He really does like Mcfly eh? Pati damit idol niya =))
2nd comment: Yeah, its a dog. Yeah, I think it's Presley. His new dog, I mean their(Doug and Frankie) dog.

kaisthelimit

Number of posts : 1884
Age : 24
Location : A pineapple under the sea
Registration date : 2008-05-19

View user profile

Back to top Go down

Re: DOUGIE XXX [evil boy. very evil]

Post  carmzy_sweetness on Mon Feb 23, 2009 8:08 am

maia <3 wrote:
KAI wrote:
he's probably better at climbing trees than edward cullen. HAH.

LOL!!! I seriously laughed at that!!! He's hotter than (movie) Edward Cullen as well!



maia <3 wrote:
KAI wrote:
XDDDD what's that in his mouth?
he looks bored. xP

He looks HOT. Shocked Shocked

_________________
So am I going to keep falling FOREVER?


carmzy_sweetness
Admin

Number of posts : 1499
Age : 27
Location : Philippines
Registration date : 2008-04-18

View user profile https://twitter.com/#!/akoBooding

Back to top Go down

Re: DOUGIE XXX [evil boy. very evil]

Post  nicoleaika on Mon Feb 23, 2009 8:16 am

KAI wrote:
nicoleaika wrote:
KAI wrote:

^Bakit parang kay Danny yung suot nung guy??

KAI wrote:

^Kawaii!!! wait, is it a dog? a doll? lucky thing..

1st comment: Haha, yeah. He really does like Mcfly eh? Pati damit idol niya =))
2nd comment: Yeah, its a dog. Yeah, I think it's Presley. His new dog, I mean their(Doug and Frankie) dog.

1st: plus the wig XD XD XD
2nd: ah... okay... their dog... (I'm really jealous to Frankie na, btw, she's lucky to have a dog with Doug XD XD XD..)

nicoleaika

Number of posts : 2361
Age : 22
Location : Manila, NCR, Luzon, Philippines, Asia, Earth, Milky Way
Registration date : 2008-05-08

View user profile http://castelfranca.tumblr.com

Back to top Go down

Re: DOUGIE XXX [evil boy. very evil]

Post  kaisthelimit on Mon Feb 23, 2009 11:13 am

nicoleaika wrote:
KAI wrote:
nicoleaika wrote:
KAI wrote:

^Bakit parang kay Danny yung suot nung guy??

KAI wrote:

^Kawaii!!! wait, is it a dog? a doll? lucky thing..

1st comment: Haha, yeah. He really does like Mcfly eh? Pati damit idol niya =))
2nd comment: Yeah, its a dog. Yeah, I think it's Presley. His new dog, I mean their(Doug and Frankie) dog.

1st: plus the wig XD XD XD
2nd: ah... okay... their dog... (I'm really jealous to Frankie na, btw, she's lucky to have a dog with Doug XD XD XD..)

Hahahaha, yeah the wig!
Me too! I want to have a dog with Dougie too XD

kaisthelimit

Number of posts : 1884
Age : 24
Location : A pineapple under the sea
Registration date : 2008-05-19

View user profile

Back to top Go down

Re: DOUGIE XXX [evil boy. very evil]

Post  jaschier on Mon Feb 23, 2009 12:38 pm

nicoleaika wrote:
KAI wrote:
nicoleaika wrote:
KAI wrote:

^Bakit parang kay Danny yung suot nung guy??

KAI wrote:

^Kawaii!!! wait, is it a dog? a doll? lucky thing..

1st comment: Haha, yeah. He really does like Mcfly eh? Pati damit idol niya =))
2nd comment: Yeah, its a dog. Yeah, I think it's Presley. His new dog, I mean their(Doug and Frankie) dog.

1st: plus the wig XD XD XD
2nd: ah... okay... their dog... (I'm really jealous to Frankie na, btw, she's lucky to have a dog with Doug XD XD XD..)

first pic was hilarious coz he is the guy who have a genius head, and he was like hiding it in that wig...
second pic, i thought its an intimate moment of dougie with a girl, coz this page is full of pics, and ang hirap maki saby coz nag momove sya... btw when i found out, i said, ow, its dog and dougie... its an awesome pic... Razz

jaschier

Number of posts : 1573
Age : 25
Location : Small Town of Forks
Registration date : 2008-10-28

View user profile

Back to top Go down

Re: DOUGIE XXX [evil boy. very evil]

Post  cathrel on Wed Feb 25, 2009 8:54 am

jaschier wrote:
nicoleaika wrote:
KAI wrote:
nicoleaika wrote:
KAI wrote:

^Bakit parang kay Danny yung suot nung guy??

KAI wrote:

^Kawaii!!! wait, is it a dog? a doll? lucky thing..

1st comment: Haha, yeah. He really does like Mcfly eh? Pati damit idol niya =))
2nd comment: Yeah, its a dog. Yeah, I think it's Presley. His new dog, I mean their(Doug and Frankie) dog.

1st: plus the wig XD XD XD
2nd: ah... okay... their dog... (I'm really jealous to Frankie na, btw, she's lucky to have a dog with Doug XD XD XD..)

first pic was hilarious coz he is the guy who have a genius head, and he was like hiding it in that wig...
second pic, i thought its an intimate moment of dougie with a girl, coz this page is full of pics, and ang hirap maki saby coz nag momove sya... btw when i found out, i said, ow, its dog and dougie... its an awesome pic... Razz

The dog's so cute! XDDDDDd

cathrel

Number of posts : 565
Age : 24
Location : Transylvania
Registration date : 2008-05-15

View user profile

Back to top Go down

Re: DOUGIE XXX [evil boy. very evil]

Post  kaisthelimit on Wed Feb 25, 2009 7:56 pm


first pic was hilarious coz he is the guy who have a genius head, and he was like hiding it in that wig...
second pic, i thought its an intimate moment of dougie with a girl, coz this page is full of pics, and ang hirap maki saby coz nag momove sya... btw when i found out, i said, ow, its dog and dougie... its an awesome pic... Razz

Hahahaha, yeah. You remembered him! lol

The dog's so cute! XDDDDDd

Dougie's so cute! Razz

kaisthelimit

Number of posts : 1884
Age : 24
Location : A pineapple under the sea
Registration date : 2008-05-19

View user profile

Back to top Go down

Re: DOUGIE XXX [evil boy. very evil]

Post  jaschier on Fri Feb 27, 2009 5:48 pm

Little Dougie Poynter

Dougie Poynter

Rrrghh!!!

Dougie Poynter

Dougie Poynter

Dougie Poynter

Ssshh!!!

Dougie Poynter Cookie

Hmmm!!!

Dougie Poynter

Ah... ahh... Aaahhh!!! scratch


Hahaha

jaschier

Number of posts : 1573
Age : 25
Location : Small Town of Forks
Registration date : 2008-10-28

View user profile

Back to top Go down

Re: DOUGIE XXX [evil boy. very evil]

Post  nicoleaika on Sun Mar 01, 2009 8:10 am

jaschier wrote:

Dougie Poynter


I LOVE THAT PIC!!!! SO KAWAII!!!! LOVE YOU DOUGIE!!! AAAAHH!!

nicoleaika

Number of posts : 2361
Age : 22
Location : Manila, NCR, Luzon, Philippines, Asia, Earth, Milky Way
Registration date : 2008-05-08

View user profile http://castelfranca.tumblr.com

Back to top Go down

Re: DOUGIE XXX [evil boy. very evil]

Post  jaschier on Tue Mar 03, 2009 6:12 pm

dougie poynter Pictures, Images and Photos


(: Pictures, Images and Photos

Dougie Poynter Pictures, Images and Photos

dougie poynter (mcfly) Pictures, Images and Photos

tourrrrrrrrrrrrr Pictures, Images and Photos

Dougie Dougie Pictures, Images and Photos

dougie poynter Pictures, Images and Photos

jaschier

Number of posts : 1573
Age : 25
Location : Small Town of Forks
Registration date : 2008-10-28

View user profile

Back to top Go down

Re: DOUGIE XXX [evil boy. very evil]

Post  kaisthelimit on Fri Mar 13, 2009 3:19 pm

SUPER DOUGIE POST



















^ Freakin' hot




































kaisthelimit

Number of posts : 1884
Age : 24
Location : A pineapple under the sea
Registration date : 2008-05-19

View user profile

Back to top Go down

Re: DOUGIE XXX [evil boy. very evil]

Post  kaisthelimit on Tue Mar 17, 2009 6:01 pm

S'not really Dougie but his new bass!!! PBJT!
Just thought I'd post it here. This is the one he's been telling to the whole world, his bitchin' new bass made by the awesome-est artist in the planet.


And this one.. Mr. Poynter itself Cool

kaisthelimit

Number of posts : 1884
Age : 24
Location : A pineapple under the sea
Registration date : 2008-05-19

View user profile

Back to top Go down

Re: DOUGIE XXX [evil boy. very evil]

Post  kaisthelimit on Thu Mar 19, 2009 7:54 pm





kaisthelimit

Number of posts : 1884
Age : 24
Location : A pineapple under the sea
Registration date : 2008-05-19

View user profile

Back to top Go down

Re: DOUGIE XXX [evil boy. very evil]

Post  nicoleaika on Sat Mar 21, 2009 12:10 am

Shocked
dougie galore...

the new bass rocks! : Rock On!

nicoleaika

Number of posts : 2361
Age : 22
Location : Manila, NCR, Luzon, Philippines, Asia, Earth, Milky Way
Registration date : 2008-05-08

View user profile http://castelfranca.tumblr.com

Back to top Go down

Re: DOUGIE XXX [evil boy. very evil]

Post  kaisthelimit on Sat Mar 21, 2009 2:05 pm

nicoleaika wrote:Shocked
dougie galore...

the new bass rocks! : Rock On!

Yeah, its so Dougie. I can't wait to see it on him.

kaisthelimit

Number of posts : 1884
Age : 24
Location : A pineapple under the sea
Registration date : 2008-05-19

View user profile

Back to top Go down

Re: DOUGIE XXX [evil boy. very evil]

Post  kaisthelimit on Sat Mar 21, 2009 3:40 pm












kaisthelimit

Number of posts : 1884
Age : 24
Location : A pineapple under the sea
Registration date : 2008-05-19

View user profile

Back to top Go down

Re: DOUGIE XXX [evil boy. very evil]

Post  lia :) on Sun Mar 22, 2009 9:43 pm

kai(: wrote:

He's seeeewwww cute! Very Happy

lia :)

Number of posts : 488
Age : 23
Location : transylvania. :P
Registration date : 2008-04-28

View user profile http://fueledbygravy.tumblr.com

Back to top Go down

Re: DOUGIE XXX [evil boy. very evil]

Post  kaisthelimit on Tue Mar 24, 2009 10:15 pm















Dougie's new dog!!! Presley




I actually don't like pugs but this is just so adorable
Flea and Presley

Here's Bruce and Presley

kaisthelimit

Number of posts : 1884
Age : 24
Location : A pineapple under the sea
Registration date : 2008-05-19

View user profile

Back to top Go down

Re: DOUGIE XXX [evil boy. very evil]

Post  jaschier on Fri Mar 27, 2009 4:28 pm

kai(: wrote:













Dougie's new dog!!! Presley




I actually don't like pugs but this is just so adorable
Flea and Presley

Here's Bruce and Presley

ang cute ng dog!!!!!!!!!!!!!!!!! dougie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! its so DOUGIE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Razz

jaschier

Number of posts : 1573
Age : 25
Location : Small Town of Forks
Registration date : 2008-10-28

View user profile

Back to top Go down

Re: DOUGIE XXX [evil boy. very evil]

Post  jaschier on Fri Mar 27, 2009 4:41 pm

Dougie Poynter[center]

Dougie &amp; 2-Year Ex-Girlfriend, Hannah Tointon

4 years ex-gf Razz

jaschier

Number of posts : 1573
Age : 25
Location : Small Town of Forks
Registration date : 2008-10-28

View user profile

Back to top Go down

Re: DOUGIE XXX [evil boy. very evil]

Post  nicoleaika on Fri Mar 27, 2009 11:34 pm

kai(: wrote:













Dougie's new dog!!! Presley




I actually don't like pugs but this is just so adorable
Flea and Presley

Here's Bruce and Presley

I LOVE LOVE LOVE PRESLEY!!! He's so cute!!! I remember my stuffed toy na Pug... Very Happy

nicoleaika

Number of posts : 2361
Age : 22
Location : Manila, NCR, Luzon, Philippines, Asia, Earth, Milky Way
Registration date : 2008-05-08

View user profile http://castelfranca.tumblr.com

Back to top Go down

Re: DOUGIE XXX [evil boy. very evil]

Post  kaisthelimit on Sun Mar 29, 2009 10:49 pm




kaisthelimit

Number of posts : 1884
Age : 24
Location : A pineapple under the sea
Registration date : 2008-05-19

View user profile

Back to top Go down

Re: DOUGIE XXX [evil boy. very evil]

Post  jaschier on Mon Mar 30, 2009 4:23 pm

kai(: wrote:


second pic cracks me! he was like a model, wait, i know his shoes, its the same with danny!, i love his cup, and his jacket, and the checkered shirts that i crave in malls! laugh together

jaschier

Number of posts : 1573
Age : 25
Location : Small Town of Forks
Registration date : 2008-10-28

View user profile

Back to top Go down

Re: DOUGIE XXX [evil boy. very evil]

Post  Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

Page 14 of 15 Previous  1 ... 8 ... 13, 14, 15  Next

View previous topic View next topic Back to top

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum