HARRY JUDD! XD

Page 5 of 11 Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 9, 10, 11  Next

View previous topic View next topic Go down

Re: HARRY JUDD! XD

Post  McFly(nick) on Sun Dec 14, 2008 9:44 am

ang haba na ng quote.. haha.. wow.. protective.. hahaa XD Razz

McFly(nick)

Number of posts : 824
Age : 23
Location : in the fletcher mansion hahaha XD
Registration date : 2008-11-27

View user profile

Back to top Go down

Re: HARRY JUDD! XD

Post  anika on Sun Dec 14, 2008 9:48 am

hahaha. kaya nga. wag nalang muna mag-quote. LOL.
Yeah. She loves Tom as in. I like defend Danny too when someone tries to tease him. They just do it to provoke me. hahaha. I'll be like "Take that back". Very Happy Very Happy

anika

Number of posts : 1426
Age : 23
Location : Antique
Registration date : 2008-08-31

View user profile

Back to top Go down

Re: HARRY JUDD! XD

Post  McFly(nick) on Sun Dec 14, 2008 9:51 am

hahaha.. lol... XD Razz

McFly(nick)

Number of posts : 824
Age : 23
Location : in the fletcher mansion hahaha XD
Registration date : 2008-11-27

View user profile

Back to top Go down

Re: HARRY JUDD! XD

Post  nicoleaika on Sun Dec 14, 2008 7:54 pm

anika wrote:haha. I just found this picture. Very Happy Very Happy Very Happy

Harry is like "Whooaaa" here. XD XD

WAAAAA!! Cool! Pwede ng pang-laban kay Edward! XD

btw, saan mo nakuha yung pic?? i want Anne Boleyn's pic!!! Dougie!!! *melts*

nicoleaika

Number of posts : 2361
Age : 22
Location : Manila, NCR, Luzon, Philippines, Asia, Earth, Milky Way
Registration date : 2008-05-08

View user profile http://castelfranca.tumblr.com

Back to top Go down

Re: HARRY JUDD! XD

Post  McFly(nick) on Mon Dec 15, 2008 10:23 am

TWILIGHT: starring harry JUDD!
TICKETS AVAILABLE FOR MCFLY FANS ONLY


lol! lol! lol! lol! lol!

McFly(nick)

Number of posts : 824
Age : 23
Location : in the fletcher mansion hahaha XD
Registration date : 2008-11-27

View user profile

Back to top Go down

Re: HARRY JUDD! XD

Post  nicoleaika on Mon Dec 15, 2008 1:02 pm

McFly(nick) wrote:TWILIGHT: starring harry JUDD!
TICKETS AVAILABLE FOR MCFLY FANS ONLY


lol! lol! lol! lol! lol!

wag naman for mcfly fans only.... panu sila makikilala ng ibang tao? (basta hindi pwde yung mga haters lol! )

nicoleaika

Number of posts : 2361
Age : 22
Location : Manila, NCR, Luzon, Philippines, Asia, Earth, Milky Way
Registration date : 2008-05-08

View user profile http://castelfranca.tumblr.com

Back to top Go down

Re: HARRY JUDD! XD

Post  anika on Mon Dec 15, 2008 1:45 pm

nicoleaika wrote:
anika wrote:haha. I just found this picture. Very Happy Very Happy Very Happy

Harry is like "Whooaaa" here. XD XD

WAAAAA!! Cool! Pwede ng pang-laban kay Edward! XD

btw, saan mo nakuha yung pic?? i want Anne Boleyn's pic!!! Dougie!!! *melts*

hahaha. I think it's either in the UK forums or mcflyers.net. Very Happy Very Happy Very Happy
He just looked so good in here, I HAD to get it.

anika

Number of posts : 1426
Age : 23
Location : Antique
Registration date : 2008-08-31

View user profile

Back to top Go down

Re: HARRY JUDD! XD

Post  nicoleaika on Mon Dec 15, 2008 1:49 pm

yeah... it looks like vintage!! and yet Rock On!

nicoleaika

Number of posts : 2361
Age : 22
Location : Manila, NCR, Luzon, Philippines, Asia, Earth, Milky Way
Registration date : 2008-05-08

View user profile http://castelfranca.tumblr.com

Back to top Go down

Re: HARRY JUDD! XD

Post  jaschier on Tue Dec 16, 2008 5:58 pm

Harry Judd Pictures, Images and Photos


actually when i saw the vid of tranny.. i cant find harry, cause he looks so different in the vid, its like magkakamuka silang lahat!!! and i freaked out... lol!

jaschier

Number of posts : 1573
Age : 25
Location : Small Town of Forks
Registration date : 2008-10-28

View user profile

Back to top Go down

Re: HARRY JUDD! XD

Post  nicoleaika on Tue Dec 16, 2008 6:16 pm

^hindi naman.. hindi ko lang nahulaan na si Harry yung nakitaan ng * No *

Dougie and Danny stand the most!! No... mali... si Tom pala!!! Shiny head!! Haha

nicoleaika

Number of posts : 2361
Age : 22
Location : Manila, NCR, Luzon, Philippines, Asia, Earth, Milky Way
Registration date : 2008-05-08

View user profile http://castelfranca.tumblr.com

Back to top Go down

Re: HARRY JUDD! XD

Post  McFly(nick) on Tue Dec 16, 2008 8:48 pm

nicoleaika wrote:
McFly(nick) wrote:TWILIGHT: starring harry JUDD!
TICKETS AVAILABLE FOR MCFLY FANS ONLY


lol! lol! lol! lol! lol!

wag naman for mcfly fans only.... panu sila makikilala ng ibang tao? (basta hindi pwde yung mga haters lol! )


ou nga... pra makapanuod sila.. kailangan nilang maging McFly fan.. haha lol.. jowk.. Razz

McFly(nick)

Number of posts : 824
Age : 23
Location : in the fletcher mansion hahaha XD
Registration date : 2008-11-27

View user profile

Back to top Go down

Re: HARRY JUDD! XD

Post  jaschier on Wed Dec 17, 2008 5:32 pm

Photobucket


huh? may ganun ba?

jaschier

Number of posts : 1573
Age : 25
Location : Small Town of Forks
Registration date : 2008-10-28

View user profile

Back to top Go down

Re: HARRY JUDD! XD

Post  nicoleaika on Wed Dec 17, 2008 6:16 pm

^wait, cnu yung tinatanong mo?

(kung hindi ako... err.. Razz )

nicoleaika

Number of posts : 2361
Age : 22
Location : Manila, NCR, Luzon, Philippines, Asia, Earth, Milky Way
Registration date : 2008-05-08

View user profile http://castelfranca.tumblr.com

Back to top Go down

Re: HARRY JUDD! XD

Post  maia 8D on Wed Dec 17, 2008 7:29 pm

anika wrote:
Now she's very protective of Tom. When one of my classmates starts talking about Tom, she'll be like "May hidden desire ka kay Tom noh?" XD XD

HAHA. cute naman. Razz

maia 8D

Number of posts : 1122
Age : 22
Location : on my intergalactical frisbee :D
Registration date : 2008-05-14

View user profile

Back to top Go down

Re: HARRY JUDD! XD

Post  nicoleaika on Wed Dec 17, 2008 7:30 pm

maia <3 wrote:
anika wrote:
Now she's very protective of Tom. When one of my classmates starts talking about Tom, she'll be like "May hidden desire ka kay Tom noh?" XD XD

HAHA. cute naman. Razz

wow, super naman yun XD

nicoleaika

Number of posts : 2361
Age : 22
Location : Manila, NCR, Luzon, Philippines, Asia, Earth, Milky Way
Registration date : 2008-05-08

View user profile http://castelfranca.tumblr.com

Back to top Go down

Re: HARRY JUDD! XD

Post  jaschier on Fri Dec 19, 2008 2:47 pm

harry judd


harry harry!!!!

jaschier

Number of posts : 1573
Age : 25
Location : Small Town of Forks
Registration date : 2008-10-28

View user profile

Back to top Go down

Re: HARRY JUDD! XD

Post  nicoleaika on Fri Dec 19, 2008 3:38 pm

jaschier wrote:
harry judd


harry harry!!!!

wiii!!! Pokemon!!! talagang may scar si Harry na parang lighting!! Kewl!!!

ang bilis talaga tumubo ng hair nia bounce

nicoleaika

Number of posts : 2361
Age : 22
Location : Manila, NCR, Luzon, Philippines, Asia, Earth, Milky Way
Registration date : 2008-05-08

View user profile http://castelfranca.tumblr.com

Back to top Go down

Re: HARRY JUDD! XD

Post  kaisthelimit on Fri Dec 19, 2008 6:41 pm

jaschier wrote:
harry judd


harry harry!!!!

parang sinadya yung scar ni harry Razz

kaisthelimit

Number of posts : 1884
Age : 24
Location : A pineapple under the sea
Registration date : 2008-05-19

View user profile

Back to top Go down

Re: HARRY JUDD! XD

Post  nicoleaika on Fri Dec 19, 2008 7:15 pm

^pwede rin... kaso parang mejo deep kasi... What a Face

nicoleaika

Number of posts : 2361
Age : 22
Location : Manila, NCR, Luzon, Philippines, Asia, Earth, Milky Way
Registration date : 2008-05-08

View user profile http://castelfranca.tumblr.com

Back to top Go down

Re: HARRY JUDD! XD

Post  anika on Fri Dec 19, 2008 11:20 pm

maia <3 wrote:
anika wrote:
Now she's very protective of Tom. When one of my classmates starts talking about Tom, she'll be like "May hidden desire ka kay Tom noh?" XD XD

HAHA. cute naman. Razz

hahaha. Yeah. She is oh so protective of Tom. As iin. She danced the whole night in the dormitory to Star Girl. LOL. But the one that she really really loves is James Bourne. Very Happy Very Happy

anika

Number of posts : 1426
Age : 23
Location : Antique
Registration date : 2008-08-31

View user profile

Back to top Go down

Re: HARRY JUDD! XD

Post  sidecar23 on Sat Dec 20, 2008 1:50 am

HARRY OVERLOAD!!!!!!!


^the smugbut absolutely hot look


^harry's new girlfriend???


^haha, nah. he's still w/ izzy.


^nd jst look at how sweet they are!!!


^jst a random pic! haha. ADVANCE HAPPY BDAY HARRY MARK CHRISTOPHER JUDD!!!!!!!

sidecar23

Number of posts : 695
Age : 23
Location : in the hall of...DESTINY:)))
Registration date : 2008-11-26

View user profile

Back to top Go down

Re: HARRY JUDD! XD

Post  nicoleaika on Sat Dec 20, 2008 9:08 am

sidecar23 wrote:HARRY OVERLOAD!!!!!!!


^the smugbut absolutely hot look


^harry's new girlfriend???


^haha, nah. he's still w/ izzy.


^nd jst look at how sweet they are!!!


^jst a random pic! haha. ADVANCE HAPPY BDAY HARRY MARK CHRISTOPHER JUDD!!!!!!!

1st pic- GOSHNESS!! Are you sure of the word smug? I mean, he's so cute
2nd pic- XD
3rd and 4th pic- Sweet! Izzy's so lucky! So is Harry!
5th pic- Wow! Genius! bounce

nicoleaika

Number of posts : 2361
Age : 22
Location : Manila, NCR, Luzon, Philippines, Asia, Earth, Milky Way
Registration date : 2008-05-08

View user profile http://castelfranca.tumblr.com

Back to top Go down

Re: HARRY JUDD! XD

Post  jaschier on Sun Dec 21, 2008 4:09 pm

Photobucket


im just so prou of my name christopher.. lol.. wala lang... Hahaha

jaschier

Number of posts : 1573
Age : 25
Location : Small Town of Forks
Registration date : 2008-10-28

View user profile

Back to top Go down

Re: HARRY JUDD! XD

Post  anika on Sun Dec 21, 2008 4:17 pm

jaschier wrote:
Photobucket


im just so prou of my name christopher.. lol.. wala lang... Hahaha


hahaha. OMD. I totally get you though. Hahaha Hahaha Hahaha

anika

Number of posts : 1426
Age : 23
Location : Antique
Registration date : 2008-08-31

View user profile

Back to top Go down

Re: HARRY JUDD! XD

Post  maia 8D on Sun Dec 21, 2008 5:02 pm

^ Haha.

Hmm. He should audition for the next harry potter movie. Haha. Razz

maia 8D

Number of posts : 1122
Age : 22
Location : on my intergalactical frisbee :D
Registration date : 2008-05-14

View user profile

Back to top Go down

Re: HARRY JUDD! XD

Post  Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

Page 5 of 11 Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 9, 10, 11  Next

View previous topic View next topic Back to top

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum