HARRY JUDD! XD

Page 4 of 11 Previous  1, 2, 3, 4, 5 ... 9, 10, 11  Next

View previous topic View next topic Go down

Re: HARRY JUDD! XD

Post  McFly(nick) on Tue Dec 09, 2008 7:30 pm

harry rocks! there is nothing else to say.. XD lol! lol! lol! lol!


the rocking drummer of McFly.. truly amazing.. hahaa

McFly(nick)

Number of posts : 824
Age : 23
Location : in the fletcher mansion hahaha XD
Registration date : 2008-11-27

View user profile

Back to top Go down

Re: HARRY JUDD! XD

Post  nicoleaika on Tue Dec 09, 2008 8:41 pm

jaschier wrote:i heard about dougie makes her sister always cry, man he ate a skin of james of busted, oh yeah with frankie, she's beautiful, i understand dougie, but i think its awkward for them, i think their relationship is complicated.. oh yeah about taking a bath, its their culture.. yeah but because of their complexion they look clean and smell fresh Razz (off topic!!!)


btw, its kinda contageous for me to look when he got mustasch and play with his eye brow

harry judd Pictures, Images and Photos

^lol... I love the behind the scenes for the Wonderland tour... lol....

and about Harry, HARRY! I love Pooh and Piglet... lol

nicoleaika

Number of posts : 2361
Age : 21
Location : Manila, NCR, Luzon, Philippines, Asia, Earth, Milky Way
Registration date : 2008-05-08

View user profile http://castelfranca.tumblr.com

Back to top Go down

Re: HARRY JUDD! XD

Post  maia 8D on Thu Dec 11, 2008 3:25 am

huh? frankie? who?
from s club? is she the dark-ish one (kinda mexican/portuguese/spanish)?
who has a picture of them together?
gosh, i'm not updated on their love life. Neutral >Razz
lol!

maia 8D

Number of posts : 1122
Age : 22
Location : on my intergalactical frisbee :D
Registration date : 2008-05-14

View user profile

Back to top Go down

Re: HARRY JUDD! XD

Post  nicoleaika on Thu Dec 11, 2008 8:38 am

^Some people said they saw both of them hanging out with each on Nickelodeon Kids Choice award (the 2nd one..)... yes, I think she is the dark-ish one (kinda mexican/portuguese/spanish)

nicoleaika

Number of posts : 2361
Age : 21
Location : Manila, NCR, Luzon, Philippines, Asia, Earth, Milky Way
Registration date : 2008-05-08

View user profile http://castelfranca.tumblr.com

Back to top Go down

Re: HARRY JUDD! XD

Post  jaschier on Fri Dec 12, 2008 5:21 pm

<
a href="http://s364.photobucket.com/albums/oo89/jaschier/?action=view¤t=TomDanDougHar-1.jpg" target="_blank">Photobucket


i like frankie so i understand dougie... Razz

jaschier

Number of posts : 1573
Age : 25
Location : Small Town of Forks
Registration date : 2008-10-28

View user profile

Back to top Go down

Re: HARRY JUDD! XD

Post  nicoleaika on Fri Dec 12, 2008 7:45 pm

dougie's dying to be with frankie since then... it's good for him he finally got her..

nicoleaika

Number of posts : 2361
Age : 21
Location : Manila, NCR, Luzon, Philippines, Asia, Earth, Milky Way
Registration date : 2008-05-08

View user profile http://castelfranca.tumblr.com

Back to top Go down

Re: HARRY JUDD! XD

Post  McFly(nick) on Fri Dec 12, 2008 8:04 pm

who's frankie?? hehehe
Razz

McFly(nick)

Number of posts : 824
Age : 23
Location : in the fletcher mansion hahaha XD
Registration date : 2008-11-27

View user profile

Back to top Go down

Re: HARRY JUDD! XD

Post  nicoleaika on Fri Dec 12, 2008 8:20 pm

The girl from S Club 8 who is the dark-ish one (kinda mexican/portuguese/spanish) and rumoured to be doug's current girl

nicoleaika

Number of posts : 2361
Age : 21
Location : Manila, NCR, Luzon, Philippines, Asia, Earth, Milky Way
Registration date : 2008-05-08

View user profile http://castelfranca.tumblr.com

Back to top Go down

Re: HARRY JUDD! XD

Post  McFly(nick) on Fri Dec 12, 2008 8:23 pm

hehehe.. i didnt know XD Razz

McFly(nick)

Number of posts : 824
Age : 23
Location : in the fletcher mansion hahaha XD
Registration date : 2008-11-27

View user profile

Back to top Go down

Re: HARRY JUDD! XD

Post  nicoleaika on Fri Dec 12, 2008 8:27 pm

hehe... basta.... search mo sa Yahoo UK, sa images, McFLY, tapos may mga magazine clip outs dun, may mga interview mcfly, pagtungkol sa babae, si dougie laging namemention si Frankie S Club... dati pa yun... 2004 pa siya dying... lol....

nicoleaika

Number of posts : 2361
Age : 21
Location : Manila, NCR, Luzon, Philippines, Asia, Earth, Milky Way
Registration date : 2008-05-08

View user profile http://castelfranca.tumblr.com

Back to top Go down

Re: HARRY JUDD! XD

Post  McFly(nick) on Fri Dec 12, 2008 8:29 pm

nicoleaika wrote:hehe... basta.... search mo sa Yahoo UK, sa images, McFLY, tapos may mga magazine clip outs dun, may mga interview mcfly, pagtungkol sa babae, si dougie laging namemention si Frankie S Club... dati pa yun... 2004 pa siya dying... lol....

whoa!.. adik! hehehe

geh.. tignan ko,.. Razz

McFly(nick)

Number of posts : 824
Age : 23
Location : in the fletcher mansion hahaha XD
Registration date : 2008-11-27

View user profile

Back to top Go down

Re: HARRY JUDD! XD

Post  nicoleaika on Fri Dec 12, 2008 8:44 pm

McFly(nick) wrote:
nicoleaika wrote:hehe... basta.... search mo sa Yahoo UK, sa images, McFLY, tapos may mga magazine clip outs dun, may mga interview mcfly, pagtungkol sa babae, si dougie laging namemention si Frankie S Club... dati pa yun... 2004 pa siya dying... lol....

whoa!.. adik! hehehe

geh.. tignan ko,.. Razz

ako pa... hehe

nicoleaika

Number of posts : 2361
Age : 21
Location : Manila, NCR, Luzon, Philippines, Asia, Earth, Milky Way
Registration date : 2008-05-08

View user profile http://castelfranca.tumblr.com

Back to top Go down

Re: HARRY JUDD! XD

Post  anika on Sun Dec 14, 2008 9:00 am

haha. I just found this picture. Very Happy Very Happy Very Happy

Harry is like "Whooaaa" here. XD XD

anika

Number of posts : 1426
Age : 23
Location : Antique
Registration date : 2008-08-31

View user profile

Back to top Go down

Re: HARRY JUDD! XD

Post  McFly(nick) on Sun Dec 14, 2008 9:13 am

nice PIC! hehe Razz

McFly(nick)

Number of posts : 824
Age : 23
Location : in the fletcher mansion hahaha XD
Registration date : 2008-11-27

View user profile

Back to top Go down

Re: HARRY JUDD! XD

Post  anika on Sun Dec 14, 2008 9:15 am

McFly(nick) wrote:nice PIC! hehe Razz

hahaha. Thanks! Harry kinda looks like a vampire there. LOL. It just came to my mind. XD

anika

Number of posts : 1426
Age : 23
Location : Antique
Registration date : 2008-08-31

View user profile

Back to top Go down

Re: HARRY JUDD! XD

Post  McFly(nick) on Sun Dec 14, 2008 9:16 am

anika wrote:
McFly(nick) wrote:nice PIC! hehe Razz

hahaha. Thanks! Harry kinda looks like a vampire there. LOL. It just came to my mind. XD

pede sya sa twilight.. hehee Razz

McFly(nick)

Number of posts : 824
Age : 23
Location : in the fletcher mansion hahaha XD
Registration date : 2008-11-27

View user profile

Back to top Go down

Re: HARRY JUDD! XD

Post  anika on Sun Dec 14, 2008 9:19 am

McFly(nick) wrote:
anika wrote:
McFly(nick) wrote:nice PIC! hehe Razz

hahaha. Thanks! Harry kinda looks like a vampire there. LOL. It just came to my mind. XD

pede sya sa twilight.. hehee Razz

hahaha. I thought that too! It would be totally awesome then! Joy!

anika

Number of posts : 1426
Age : 23
Location : Antique
Registration date : 2008-08-31

View user profile

Back to top Go down

Re: HARRY JUDD! XD

Post  McFly(nick) on Sun Dec 14, 2008 9:21 am

anika wrote:
McFly(nick) wrote:
anika wrote:
McFly(nick) wrote:nice PIC! hehe Razz

hahaha. Thanks! Harry kinda looks like a vampire there. LOL. It just came to my mind. XD

pede sya sa twilight.. hehee Razz

hahaha. I thought that too! It would be totally awesome then! Joy!

put in all mcfly in twilight.. haha.. the theme will be Transylvania.. NICE! Razz

McFly(nick)

Number of posts : 824
Age : 23
Location : in the fletcher mansion hahaha XD
Registration date : 2008-11-27

View user profile

Back to top Go down

Re: HARRY JUDD! XD

Post  anika on Sun Dec 14, 2008 9:22 am

McFly(nick) wrote:
anika wrote:
McFly(nick) wrote:
anika wrote:
McFly(nick) wrote:nice PIC! hehe Razz

hahaha. Thanks! Harry kinda looks like a vampire there. LOL. It just came to my mind. XD

pede sya sa twilight.. hehee Razz

hahaha. I thought that too! It would be totally awesome then! Joy!

put in all mcfly in twilight.. haha.. the theme will be Transylvania.. NICE! Razz

LOL! Nice idea!! hahaha. I'll be going back to the theatres then if that happens! laugh together

anika

Number of posts : 1426
Age : 23
Location : Antique
Registration date : 2008-08-31

View user profile

Back to top Go down

Re: HARRY JUDD! XD

Post  McFly(nick) on Sun Dec 14, 2008 9:25 am

anika wrote:
McFly(nick) wrote:
anika wrote:
McFly(nick) wrote:
anika wrote:
McFly(nick) wrote:nice PIC! hehe Razz

hahaha. Thanks! Harry kinda looks like a vampire there. LOL. It just came to my mind. XD

pede sya sa twilight.. hehee Razz

hahaha. I thought that too! It would be totally awesome then! Joy!

put in all mcfly in twilight.. haha.. the theme will be Transylvania.. NICE! Razz

LOL! Nice idea!! hahaha. I'll be going back to the theatres then if that happens! laugh together

i think all of us.. and my girl classm8 like McFly because of there hotness(girl language..) hahaha Razz

McFly(nick)

Number of posts : 824
Age : 23
Location : in the fletcher mansion hahaha XD
Registration date : 2008-11-27

View user profile

Back to top Go down

Re: HARRY JUDD! XD

Post  anika on Sun Dec 14, 2008 9:32 am

McFly(nick) wrote:
anika wrote:
McFly(nick) wrote:
anika wrote:
McFly(nick) wrote:
anika wrote:
McFly(nick) wrote:nice PIC! hehe Razz

hahaha. Thanks! Harry kinda looks like a vampire there. LOL. It just came to my mind. XD

pede sya sa twilight.. hehee Razz

hahaha. I thought that too! It would be totally awesome then! Joy!

put in all mcfly in twilight.. haha.. the theme will be Transylvania.. NICE! Razz

LOL! Nice idea!! hahaha. I'll be going back to the theatres then if that happens! laugh together

i think all of us.. and my girl classm8 like McFly because of there hotness(girl language..) hahaha Razz

hahaha. I know! We're all girls in the classroom and everyone's after Harry!! They all think he's hot. Well, they're all hot. LOL. laugh together

anika

Number of posts : 1426
Age : 23
Location : Antique
Registration date : 2008-08-31

View user profile

Back to top Go down

Re: HARRY JUDD! XD

Post  McFly(nick) on Sun Dec 14, 2008 9:35 am

anika wrote:
McFly(nick) wrote:
anika wrote:
McFly(nick) wrote:
anika wrote:
McFly(nick) wrote:
anika wrote:
McFly(nick) wrote:nice PIC! hehe Razz

hahaha. Thanks! Harry kinda looks like a vampire there. LOL. It just came to my mind. XD

pede sya sa twilight.. hehee Razz

hahaha. I thought that too! It would be totally awesome then! Joy!

put in all mcfly in twilight.. haha.. the theme will be Transylvania.. NICE! Razz

LOL! Nice idea!! hahaha. I'll be going back to the theatres then if that happens! laugh together

i think all of us.. and my girl classm8 like McFly because of there hotness(girl language..) hahaha Razz

hahaha. I know! We're all girls in the classroom and everyone's after Harry!! They all think he's hot. Well, they're all hot. LOL. laugh together

lol.. my classm8s like danny and dougie.. danny cause he's the cute1 they said.. and dougie cause he's the hot 1 they said.. 0.o hahaha XD laugh together laugh together laugh together laugh together

McFly(nick)

Number of posts : 824
Age : 23
Location : in the fletcher mansion hahaha XD
Registration date : 2008-11-27

View user profile

Back to top Go down

Re: HARRY JUDD! XD

Post  anika on Sun Dec 14, 2008 9:38 am

McFly(nick) wrote:
anika wrote:
McFly(nick) wrote:
anika wrote:
McFly(nick) wrote:
anika wrote:
McFly(nick) wrote:
anika wrote:
McFly(nick) wrote:nice PIC! hehe Razz

hahaha. Thanks! Harry kinda looks like a vampire there. LOL. It just came to my mind. XD

pede sya sa twilight.. hehee Razz

hahaha. I thought that too! It would be totally awesome then! Joy!

put in all mcfly in twilight.. haha.. the theme will be Transylvania.. NICE! Razz

LOL! Nice idea!! hahaha. I'll be going back to the theatres then if that happens! laugh together

i think all of us.. and my girl classm8 like McFly because of there hotness(girl language..) hahaha Razz

hahaha. I know! We're all girls in the classroom and everyone's after Harry!! They all think he's hot. Well, they're all hot. LOL. laugh together

lol.. my classm8s like danny and dougie.. danny cause he's the cute1 they said.. and dougie cause he's the hot 1 they said.. 0.o hahaha XD laugh together laugh together laugh together laugh together

hahaha. Really? Either way, both are HOT. LOL. My classmates think Harry's pretty sexy. hahaha. I've got one friend who's so obsessed with Tom! And she fell in love with him when he was still chubby. lol!

anika

Number of posts : 1426
Age : 23
Location : Antique
Registration date : 2008-08-31

View user profile

Back to top Go down

Re: HARRY JUDD! XD

Post  McFly(nick) on Sun Dec 14, 2008 9:39 am

anika wrote:
McFly(nick) wrote:
anika wrote:
McFly(nick) wrote:
anika wrote:
McFly(nick) wrote:
anika wrote:
McFly(nick) wrote:
anika wrote:
McFly(nick) wrote:nice PIC! hehe Razz

hahaha. Thanks! Harry kinda looks like a vampire there. LOL. It just came to my mind. XD

pede sya sa twilight.. hehee Razz

hahaha. I thought that too! It would be totally awesome then! Joy!

put in all mcfly in twilight.. haha.. the theme will be Transylvania.. NICE! Razz

LOL! Nice idea!! hahaha. I'll be going back to the theatres then if that happens! laugh together

i think all of us.. and my girl classm8 like McFly because of there hotness(girl language..) hahaha Razz

hahaha. I know! We're all girls in the classroom and everyone's after Harry!! They all think he's hot. Well, they're all hot. LOL. laugh together

lol.. my classm8s like danny and dougie.. danny cause he's the cute1 they said.. and dougie cause he's the hot 1 they said.. 0.o hahaha XD laugh together laugh together laugh together laugh together

hahaha. Really? Either way, both are HOT. LOL. My classmates think Harry's pretty sexy. hahaha. I've got one friend who's so obsessed with Tom! And she fell in love with him when he was still chubby. lol!


haha.. ganun talaga.. XD Razz

McFly(nick)

Number of posts : 824
Age : 23
Location : in the fletcher mansion hahaha XD
Registration date : 2008-11-27

View user profile

Back to top Go down

Re: HARRY JUDD! XD

Post  anika on Sun Dec 14, 2008 9:42 am

McFly(nick) wrote:
anika wrote:
McFly(nick) wrote:
anika wrote:
McFly(nick) wrote:
anika wrote:
McFly(nick) wrote:
anika wrote:
McFly(nick) wrote:
anika wrote:
McFly(nick) wrote:nice PIC! hehe Razz

hahaha. Thanks! Harry kinda looks like a vampire there. LOL. It just came to my mind. XD

pede sya sa twilight.. hehee Razz

hahaha. I thought that too! It would be totally awesome then! Joy!

put in all mcfly in twilight.. haha.. the theme will be Transylvania.. NICE! Razz

LOL! Nice idea!! hahaha. I'll be going back to the theatres then if that happens! laugh together

i think all of us.. and my girl classm8 like McFly because of there hotness(girl language..) hahaha Razz

hahaha. I know! We're all girls in the classroom and everyone's after Harry!! They all think he's hot. Well, they're all hot. LOL. laugh together

lol.. my classm8s like danny and dougie.. danny cause he's the cute1 they said.. and dougie cause he's the hot 1 they said.. 0.o hahaha XD laugh together laugh together laugh together laugh together

hahaha. Really? Either way, both are HOT. LOL. My classmates think Harry's pretty sexy. hahaha. I've got one friend who's so obsessed with Tom! And she fell in love with him when he was still chubby. lol!


haha.. ganun talaga.. XD Razz

Now she's very protective of Tom. When one of my classmates starts talking about Tom, she'll be like "May hidden desire ka kay Tom noh?" XD XD

anika

Number of posts : 1426
Age : 23
Location : Antique
Registration date : 2008-08-31

View user profile

Back to top Go down

Re: HARRY JUDD! XD

Post  Sponsored content Today at 8:13 am


Sponsored content


Back to top Go down

Page 4 of 11 Previous  1, 2, 3, 4, 5 ... 9, 10, 11  Next

View previous topic View next topic Back to top

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum