Oh! Dudes! It's Dougie's Birthday!

Page 3 of 8 Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Next

View previous topic View next topic Go down

Re: Oh! Dudes! It's Dougie's Birthday!

Post  McFly(nick) on Sat Nov 29, 2008 1:18 pm

ahhhh.. so its tomorrow? nice.. ill greet dogster tomorrow to!
i hope every1 is online tomorrow for the big B-DAY...

this is going to be great.. ^_^

Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy lol! PBJT! PBJT! PBJT! PBJT!
avatar
McFly(nick)

Number of posts : 824
Age : 24
Location : in the fletcher mansion hahaha XD
Registration date : 2008-11-27

View user profile

Back to top Go down

Re: Oh! Dudes! It's Dougie's Birthday!

Post  jaschier on Sat Nov 29, 2008 2:39 pm

carmzy_sweetnes? who's that in your avatar? man, he looks like familiar to me.... oohhh man my mistake lol!

1 day to!!!!!!!!!!!!!!!!!! McFly logo
avatar
jaschier

Number of posts : 1573
Age : 25
Location : Small Town of Forks
Registration date : 2008-10-28

View user profile

Back to top Go down

Re: Oh! Dudes! It's Dougie's Birthday!

Post  McFly(nick) on Sat Nov 29, 2008 2:42 pm

jaschier wrote:carmzy_sweetnes? who's that in your avatar? man, he looks like familiar to me.... oohhh man my mistake lol!

1 day to!!!!!!!!!!!!!!!!!! McFly logo

the real question is.. who is the person in her signature.. lol! lol!

hahahaha

i smell something fishy.. XD lol! PBJT! PBJT! PBJT! PBJT!
avatar
McFly(nick)

Number of posts : 824
Age : 24
Location : in the fletcher mansion hahaha XD
Registration date : 2008-11-27

View user profile

Back to top Go down

Re: Oh! Dudes! It's Dougie's Birthday!

Post  jaschier on Sat Nov 29, 2008 3:08 pm

danna, where u na?, i think you won last nov. 25 in that amuso.com promo of mcfly, and still you can't put off that in your mind that's why you can't vist here anymore, lol just joking.. Razz
avatar
jaschier

Number of posts : 1573
Age : 25
Location : Small Town of Forks
Registration date : 2008-10-28

View user profile

Back to top Go down

Re: Oh! Dudes! It's Dougie's Birthday!

Post  McFly(nick) on Sat Nov 29, 2008 3:11 pm

jaschier wrote:danna, where u na?, i think you won last nov. 25 in that amuso.com promo of mcfly, and still you can't put off that in your mind that's why you can't vist here anymore, lol just joking.. Razz

so thats why dana is not that active anymore... hehe
avatar
McFly(nick)

Number of posts : 824
Age : 24
Location : in the fletcher mansion hahaha XD
Registration date : 2008-11-27

View user profile

Back to top Go down

Re: Oh! Dudes! It's Dougie's Birthday!

Post  jaschier on Sat Nov 29, 2008 3:12 pm

joke joky jokies... you know, i've said it
avatar
jaschier

Number of posts : 1573
Age : 25
Location : Small Town of Forks
Registration date : 2008-10-28

View user profile

Back to top Go down

Re: Oh! Dudes! It's Dougie's Birthday!

Post  McFly(nick) on Sat Nov 29, 2008 3:13 pm

well... ill be online tonight.. wat about you??? hehehe

jokyjokejoke?? hehehe
avatar
McFly(nick)

Number of posts : 824
Age : 24
Location : in the fletcher mansion hahaha XD
Registration date : 2008-11-27

View user profile

Back to top Go down

Re: Oh! Dudes! It's Dougie's Birthday!

Post  carmzy_sweetness on Sat Nov 29, 2008 7:26 pm

McFly(nick) wrote:the real question is.. who is the person in her signature.. lol! lol!

hahahaha

i smell something fishy.. XD lol! PBJT! PBJT! PBJT! PBJT!

Hahahahahahaha!!! Gawsh! You guys scare the he.ll out of me.
Yes...tomorrow's the big day. Razz

And as for who this fine fellow is............circle brother ko sa school. Cute niya eh. hahaha

_________________
So am I going to keep falling FOREVER?


carmzy_sweetness
Admin

Number of posts : 1499
Age : 28
Location : Philippines
Registration date : 2008-04-18

View user profile https://twitter.com/#!/akoBooding

Back to top Go down

Re: Oh! Dudes! It's Dougie's Birthday!

Post  Kerstien on Sat Nov 29, 2008 8:35 pm

OMG! I really can't wait for tomorrow!
Dougie is turning 21!
Joy!
avatar
Kerstien

Number of posts : 682
Age : 23
Location : wonderland
Registration date : 2008-04-26

View user profile http://www.myspace.com/xxanothersadsongxx

Back to top Go down

Re: Oh! Dudes! It's Dougie's Birthday!

Post  mcflyJBdarch on Sat Nov 29, 2008 10:01 pm

whoah.. lotsa stuff to read.. sorry for not being active for quite a while guys.. T_T schoolworks killing me.. so excited for dougie's bday!! Smile
avatar
mcflyJBdarch

Number of posts : 673
Age : 24
Registration date : 2008-04-27

View user profile

Back to top Go down

Re: Oh! Dudes! It's Dougie's Birthday!

Post  sidecar23 on Sun Nov 30, 2008 5:43 am

McFly(nick) wrote:
jaschier wrote:carmzy_sweetnes? who's that in your avatar? man, he looks like familiar to me.... oohhh man my mistake lol!

1 day to!!!!!!!!!!!!!!!!!! McFly logo

the real question is.. who is the person in her signature.. lol! lol!

hahahaha

i smell something fishy.. XD lol! PBJT! PBJT! PBJT! PBJT!

gasp. a third wheel?! lol! jk.
avatar
sidecar23

Number of posts : 695
Age : 23
Location : in the hall of...DESTINY:)))
Registration date : 2008-11-26

View user profile

Back to top Go down

Re: Oh! Dudes! It's Dougie's Birthday!

Post  sidecar23 on Sun Nov 30, 2008 5:48 am

HAPPY HAPPY HAPPY HAPPY 21ST BIRTHDAY TO MCFLY'S YOUNGEST, CRAZIEST AND HORNIEST MEMBER...DOUGLAS LEE POYNTER!!!!!

have a gud one, you lizard-loving, voice-impersonating, hurley-wearing freak! we love you!


Last edited by sidecar23 on Sun Nov 30, 2008 7:28 am; edited 1 time in total
avatar
sidecar23

Number of posts : 695
Age : 23
Location : in the hall of...DESTINY:)))
Registration date : 2008-11-26

View user profile

Back to top Go down

Re: Oh! Dudes! It's Dougie's Birthday!

Post  sidecar23 on Sun Nov 30, 2008 5:53 am

maia <3 wrote:
sidecar23 wrote:is the video done? coz i wanted to join too. heheVery Happy

i lyk the 'philippineswantsyou' idea!!!
i LOVE it!
all mcfly fans shud have like a meeting in a certain place w/ banners of mcfly nd then we will all shout that!
nyc one maia!
nd our own version of their vid!!! i want to try please please. lol, kidding!


3 DAYS TO GO UNTIL DOUGIE'S BDAY!!!!!!!!

cheers

haha. thanks. Razz

so, how's this? there's too little time! *sob*
hmmm... let's use the idea for harry's birthday instead? joke. well... i dunno anymore. mallet

oh. just realised now, dougie's birthday is on bonifacio day. haha. okay. random. Dance

yeah, i think we shud just do it for harry's bday. why let a gud idea go to waste, ryt?
anyway, we still have 22 days to prepare for it:D
avatar
sidecar23

Number of posts : 695
Age : 23
Location : in the hall of...DESTINY:)))
Registration date : 2008-11-26

View user profile

Back to top Go down

Re: Oh! Dudes! It's Dougie's Birthday!

Post  carmzy_sweetness on Sun Nov 30, 2008 9:27 am

sidecar23 wrote:gasp. a third wheel?! lol! jk.

Maybe. Wink

HAPPY BIRTHDAY POYNTER!!!

_________________
So am I going to keep falling FOREVER?


carmzy_sweetness
Admin

Number of posts : 1499
Age : 28
Location : Philippines
Registration date : 2008-04-18

View user profile https://twitter.com/#!/akoBooding

Back to top Go down

Re: Oh! Dudes! It's Dougie's Birthday!

Post  kaisthelimit on Sun Nov 30, 2008 1:49 pm

HAPPY BIRTHDAY POUGIE DOYNTER!!!
avatar
kaisthelimit

Number of posts : 1884
Age : 24
Location : A pineapple under the sea
Registration date : 2008-05-19

View user profile

Back to top Go down

Re: Oh! Dudes! It's Dougie's Birthday!

Post  McFly(nick) on Sun Nov 30, 2008 1:53 pm

HAPPY B-DAY DOGSTER!!!! CAN I HAVE UR BLUE LIGHTING BASE GUITAR(IN THE DO YA MUSIC VID)??? HAHAHAHA
avatar
McFly(nick)

Number of posts : 824
Age : 24
Location : in the fletcher mansion hahaha XD
Registration date : 2008-11-27

View user profile

Back to top Go down

Re: Oh! Dudes! It's Dougie's Birthday!

Post  jaschier on Sun Nov 30, 2008 3:19 pm




HAPPY BIRTHDAY DOUGIE!!!!!
avatar
jaschier

Number of posts : 1573
Age : 25
Location : Small Town of Forks
Registration date : 2008-10-28

View user profile

Back to top Go down

Re: Oh! Dudes! It's Dougie's Birthday!

Post  Kerstien on Sun Nov 30, 2008 5:53 pm

HAPPY BIRTHDAY TO THE ONE AND ONLY DOUGIE POYNTER!!!
avatar
Kerstien

Number of posts : 682
Age : 23
Location : wonderland
Registration date : 2008-04-26

View user profile http://www.myspace.com/xxanothersadsongxx

Back to top Go down

Re: Oh! Dudes! It's Dougie's Birthday!

Post  Zehr on Mon Dec 01, 2008 11:45 am

Omigahhhh!
Belated Happy Birthday Dougie!
GODBLESS ALWAYS.
WE LOOOOOOVE YOUUU.
COME TO THE PHILIPPINES!
(Biglang ganun e. lol)
avatar
Zehr

Number of posts : 606
Age : 23
Location : QC
Registration date : 2008-08-28

View user profile http://looozehr.blogspot.com

Back to top Go down

Re: Oh! Dudes! It's Dougie's Birthday!

Post  khysles on Mon Dec 01, 2008 2:12 pm


here goes late wishes....
haha!
DOUGIE LEE POYNTER happy birthday!!!
Love you!!!
sorry.. didn't get to go online yesterday

oh.. dude how i wish i'd get to hug you.... Joy! Rock On! Guitar
avatar
khysles

Number of posts : 85
Age : 24
Location : locked on Dougie's bass guitar.. close to his heart..
Registration date : 2008-11-09

View user profile

Back to top Go down

Re: Oh! Dudes! It's Dougie's Birthday!

Post  jaschier on Mon Dec 01, 2008 2:46 pm

IS THERE A PARTY LAST NIGHT WITH THEM? DO YOU THINK? WAIT I'LL JUST FIND IT!!! O'CMON DOUGIE!!!! McFly logo
avatar
jaschier

Number of posts : 1573
Age : 25
Location : Small Town of Forks
Registration date : 2008-10-28

View user profile

Back to top Go down

Re: Oh! Dudes! It's Dougie's Birthday!

Post  nicoleaika on Mon Dec 01, 2008 3:44 pm

Oh... gosh.. I wasn't able to greet Dougie... -.-
(no, I forgot, I greeted him on my blogspot)..

Wait, a guy will debut on his 21st bday,ryt?? Oooo... wala lang..
avatar
nicoleaika

Number of posts : 2361
Age : 22
Location : Manila, NCR, Luzon, Philippines, Asia, Earth, Milky Way
Registration date : 2008-05-08

View user profile http://castelfranca.tumblr.com

Back to top Go down

Re: Oh! Dudes! It's Dougie's Birthday!

Post  sidecar23 on Tue Dec 02, 2008 4:56 am

nicoleaika wrote:Oh... gosh.. I wasn't able to greet Dougie... -.-
(no, I forgot, I greeted him on my blogspot)..

Wait, a guy will debut on his 21st bday,ryt?? Oooo... wala lang..

really?! maybe he had a real debut. as in lyk for the girls. lol, its dougie, ull never know! i can jst imagine him going down the stairs w/ his dress in their music vid for transylvania! nd with danny as his escort!
Hahaha
sorry. got a little hyper.
avatar
sidecar23

Number of posts : 695
Age : 23
Location : in the hall of...DESTINY:)))
Registration date : 2008-11-26

View user profile

Back to top Go down

Re: Oh! Dudes! It's Dougie's Birthday!

Post  jaschier on Tue Dec 02, 2008 5:35 pm

man, if you just already saw their behind the scene in TRANSYLVANIA, they are so naughty!!! Hot



(oops sorry, typographical error hehe, silly me..) Razz


Last edited by jaschier on Wed Dec 03, 2008 9:41 am; edited 1 time in total
avatar
jaschier

Number of posts : 1573
Age : 25
Location : Small Town of Forks
Registration date : 2008-10-28

View user profile

Back to top Go down

Re: Oh! Dudes! It's Dougie's Birthday!

Post  khysles on Tue Dec 02, 2008 7:02 pm

WOW! you really got into the making of transylvania?
That is so cool! Twisted Evil
avatar
khysles

Number of posts : 85
Age : 24
Location : locked on Dougie's bass guitar.. close to his heart..
Registration date : 2008-11-09

View user profile

Back to top Go down

Re: Oh! Dudes! It's Dougie's Birthday!

Post  Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

Page 3 of 8 Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Next

View previous topic View next topic Back to top

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum