DOUGIE XXX [evil boy. very evil]

Page 15 of 15 Previous  1 ... 9 ... 13, 14, 15

View previous topic View next topic Go down

Re: DOUGIE XXX [evil boy. very evil]

Post  flyhighstargirl on Mon Mar 30, 2009 9:16 pm

AAAAAAAAAAAWWWWWWWWWWWww.... Bruce and Presley! I love you I love you I love you I love you

I would give anything in the world to be that bird kissing Dougie!!!!!! Twisted Evil
avatar
flyhighstargirl

Number of posts : 159
Location : Cebu, Philippines
Registration date : 2008-07-07

View user profile

Back to top Go down

Re: DOUGIE XXX [evil boy. very evil]

Post  kaisthelimit on Mon Apr 06, 2009 5:19 pm

New Dougie.





avatar
kaisthelimit

Number of posts : 1884
Age : 24
Location : A pineapple under the sea
Registration date : 2008-05-19

View user profile

Back to top Go down

Re: DOUGIE XXX [evil boy. very evil]

Post  anika on Tue Apr 07, 2009 7:18 pm

^ ooohhhh..
Five Colors in Her Hair Era? hahaha.
It'll grow back... It HAS to. Very Happy Very Happy
He's still cute anyway! Razz Razz
avatar
anika

Number of posts : 1426
Age : 23
Location : Antique
Registration date : 2008-08-31

View user profile

Back to top Go down

Re: DOUGIE XXX [evil boy. very evil]

Post  jaschier on Wed Apr 08, 2009 3:03 pm

kai(: wrote:New Dougie.






its good thing he had it again coz i'm waiting to become like his hair in silence is a scary sound, i like how his hair curls, its like his an anime Razz
avatar
jaschier

Number of posts : 1573
Age : 25
Location : Small Town of Forks
Registration date : 2008-10-28

View user profile

Back to top Go down

Re: DOUGIE XXX [evil boy. very evil]

Post  carmzy_sweetness on Thu Apr 09, 2009 2:15 pm

kai(: wrote:
Here's Bruce and Presley

I seriously hate dogs but this is just adorable!!! I love you

_________________
So am I going to keep falling FOREVER?


carmzy_sweetness
Admin

Number of posts : 1499
Age : 27
Location : Philippines
Registration date : 2008-04-18

View user profile https://twitter.com/#!/akoBooding

Back to top Go down

Re: DOUGIE XXX [evil boy. very evil]

Post  kaisthelimit on Thu Apr 09, 2009 3:50 pm

carmzy_sweetness wrote:
kai(: wrote:
Here's Bruce and Presley

I seriously hate dogs but this is just adorable!!! I love you

I know, right? Very Happy I hate pugs, but this picture just melts my heart. So adorable!
avatar
kaisthelimit

Number of posts : 1884
Age : 24
Location : A pineapple under the sea
Registration date : 2008-05-19

View user profile

Back to top Go down

Re: DOUGIE XXX [evil boy. very evil]

Post  anika on Thu Apr 09, 2009 4:43 pm

kai(: wrote:
carmzy_sweetness wrote:[quote:ac0c="kai(:"]
Here's Bruce and Presley

I seriously hate dogs but this is just adorable!!! I love you

I know, right? Very Happy I hate pugs, but this picture just melts my heart. So adorable![/quote]


aww..... I wanna squeeze them to death!!!!! laugh together laugh together laugh together
avatar
anika

Number of posts : 1426
Age : 23
Location : Antique
Registration date : 2008-08-31

View user profile

Back to top Go down

Re: DOUGIE XXX [evil boy. very evil]

Post  kaisthelimit on Thu Apr 09, 2009 4:56 pm

anika wrote:
kai(: wrote:
carmzy_sweetness wrote:
kai(: wrote:
Here's Bruce and Presley

I seriously hate dogs but this is just adorable!!! I love you

I know, right? Very Happy I hate pugs, but this picture just melts my heart. So adorable!


aww..... I wanna squeeze them to death!!!!! laugh together laugh together laugh together

Hahahahaah laugh together laugh together
avatar
kaisthelimit

Number of posts : 1884
Age : 24
Location : A pineapple under the sea
Registration date : 2008-05-19

View user profile

Back to top Go down

Re: DOUGIE XXX [evil boy. very evil]

Post  anika on Thu Apr 09, 2009 5:05 pm

^ They're so cute!! haha. I think Dougie said on twitter that he's getting tired of all the dogs on him? hahaha. I can imagine him having slobber all over his face. Then he'd beg Tom and the rest to get them off, but they wouldn't (of course Shocked )
avatar
anika

Number of posts : 1426
Age : 23
Location : Antique
Registration date : 2008-08-31

View user profile

Back to top Go down

Re: DOUGIE XXX [evil boy. very evil]

Post  kaisthelimit on Thu Apr 09, 2009 9:55 pm

anika wrote:^ They're so cute!! haha. I think Dougie said on twitter that he's getting tired of all the dogs on him? hahaha. I can imagine him having slobber all over his face. Then he'd beg Tom and the rest to get them off, but they wouldn't (of course Shocked )

Oh yeah, haha. He said that flea's attacking him while Presley's waiting for him to lie and then she(Presley's a girl, right? Or no?) goes and chews on Dougie's ears. Haha.
avatar
kaisthelimit

Number of posts : 1884
Age : 24
Location : A pineapple under the sea
Registration date : 2008-05-19

View user profile

Back to top Go down

Re: DOUGIE XXX [evil boy. very evil]

Post  anika on Thu Apr 09, 2009 10:10 pm

kai(: wrote:
anika wrote:^ They're so cute!! haha. I think Dougie said on twitter that he's getting tired of all the dogs on him? hahaha. I can imagine him having slobber all over his face. Then he'd beg Tom and the rest to get them off, but they wouldn't (of course Shocked )

Oh yeah, haha. He said that flea's attacking him while Presley's waiting for him to lie and then she(Presley's a girl, right? Or no?) goes and chews on Dougie's ears. Haha.


hahaha. Presley's adorable!!!!! Razz
Is it a girl or a boy? haha anyways. Yup. Flea would be hard to get off too.
Then Danny would ask Brucie to sic on Dougie. laugh together
avatar
anika

Number of posts : 1426
Age : 23
Location : Antique
Registration date : 2008-08-31

View user profile

Back to top Go down

Re: DOUGIE XXX [evil boy. very evil]

Post  carmzy_sweetness on Thu Apr 09, 2009 10:44 pm

kai(: wrote:I know, right? Very Happy I hate pugs, but this picture just melts my heart. So adorable!

Yeah... and ooooh. Add Dougie in the picture. Isn't it looove??? Laughing

_________________
So am I going to keep falling FOREVER?


carmzy_sweetness
Admin

Number of posts : 1499
Age : 27
Location : Philippines
Registration date : 2008-04-18

View user profile https://twitter.com/#!/akoBooding

Back to top Go down

Re: DOUGIE XXX [evil boy. very evil]

Post  kaisthelimit on Fri Apr 10, 2009 3:12 pm

carmzy_sweetness wrote:[quote:dd13="kai(:"]I know, right? Very Happy I hate pugs, but this picture just melts my heart. So adorable!

Yeah... and ooooh. Add Dougie in the picture. Isn't it looove??? Laughing[/quote]

Oh yes please I love you



hahaha. Presley's adorable!!!!! Razz
Is it a girl or a boy? haha anyways. Yup. Flea would be hard to get off too.
Then Danny would ask Brucie to sic on Dougie. laugh together

Hahaha, and then his lizards will go and try to protect him Razz laugh together
avatar
kaisthelimit

Number of posts : 1884
Age : 24
Location : A pineapple under the sea
Registration date : 2008-05-19

View user profile

Back to top Go down

Re: DOUGIE XXX [evil boy. very evil]

Post  Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

Page 15 of 15 Previous  1 ... 9 ... 13, 14, 15

View previous topic View next topic Back to top

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum